За ползите от новите платформи. През погледа на Polestar 1

  • Разгледайте галерията, за да се запознаете с отделните аспекти на този впечатляващ GT модел. Разгледайте галерията, за да се запознаете с отделните аспекти на този впечатляващ GT модел.
  • Разходи за разработка: Volvo разработи новата мащабируема архитектура през 2014. Тя е шведското MQB и е предвидена за хибридизация и пълно електрифициране. Това значи на една платформа да има 6-7 различни модела. А това смъква цената. Разходи за разработка: Volvo разработи новата мащабируема архитектура през 2014. Тя е шведското MQB и е предвидена за хибридизация и пълно електрифициране. Това значи на една платформа да има 6-7 различни модела. А това смъква цената.
  • Нисък център на тежестта: Актуалните Volvo-та може и да предлагат хибридни версии, но те са глупави, защото батерията стои изправена и вдига центъра на тежестта. Колите на Polestar я свалят наистина под пода. Нисък център на тежестта: Актуалните Volvo-та може и да предлагат хибридни версии, но те са глупави, защото батерията стои изправена и вдига центъра на тежестта. Колите на Polestar я свалят наистина под пода.
  • Съвършено охлаждане на батерията: Въздушната струя минава непосредствено под батерията и така я охлажда. Освен това плоският под без гърнета и ауспуси подобрява аеродинамиката. Питайте Tesla Съвършено охлаждане на батерията: Въздушната струя минава непосредствено под батерията и така я охлажда. Освен това плоският под без гърнета и ауспуси подобрява аеродинамиката. Питайте Tesla
  • По-лесна и евтина поддръжка: Батерията на Polestar ще бъде изключително лесна за подмяна, което ще позволи на моделите на компанията да надживяват батериите си. Според производителя това ще ги направи по-търсени и на вторичния пазар. По-лесна и евтина поддръжка: Батерията на Polestar ще бъде изключително лесна за подмяна, което ще позволи на моделите на компанията да надживяват батериите си. Според производителя това ще ги направи по-търсени и на вторичния пазар.
  • Практичност: Смисълът да се разработи платформа, съобразена изцяло с хибридните и електрическите коли, е в това, че батериите вече няма да се крият под задните седалки или багажника. А това осигурява пространство и удобство. Практичност: Смисълът да се разработи платформа, съобразена изцяло с хибридните и електрическите коли, е в това, че батериите вече няма да се крият под задните седалки или багажника. А това осигурява пространство и удобство.
  • Можехме да изберем и друг производител, за да илюстрираме хитрите ползи от едновременното навлизане на електрификацията, новите платформи и икономията от мащаба. Но само Polestar 1 изглежда толкова яко на снимките. Можехме да изберем и друг производител, за да илюстрираме хитрите ползи от едновременното навлизане на електрификацията, новите платформи и икономията от мащаба. Но само Polestar 1 изглежда толкова яко на снимките.

24 Jan 2018

Уникалният начин, по който марката Polestar гледа на нещата, ще помогне и на други автомобилни производители да правят по-добри електрически модели. Сериозно. Истината е, че по високите етажи на Volvo някой е мислил много дълго преди да определи за динамичното подразделение на шведите бъдещето на спортна марка на ток. От тук нататък Polestar ще се грижи за бързите хибриди и електроколи на Volvo и ще слага собственото си лого отгоре им. Първият им модел се казва Polestar 1 и дава отлична възможност да надникнем в бъдещето не само на тази отделна марка, но и на електрифицираните автомобили въобще. Защото много от хитрите идеи за отделна платформа или батерии в пода, тръгнаха именно от тук или намериха най-добра реализация точно в Polestar.

Но какво точно представлява Polestar 1? Колата е GT купе с 2+2 места, стъпила на скъсената платформа на S90. Каросерията е от въглеродни влакна, а разпределението на масите е близко до 50:50. „Единицата” е плъгин хибрид – три електромотора си партнират с познатия от всяко модерно Volvo двулитров бензинов четирицилиндров турбо мотор. Принципът е същият като в S90 T8, но електромоторите са три и съответно мощността е скочила от 407 на 600 к.с., а въртящият момент достига 1000 Нм. Всъщност нищо от арсенала на Polestar 1 не е революционно, но спортната дъщеря на Volvo за първи път събира толкова много добри идеи на куп.

Разгледайте галерията, за да се запознаете с отделните аспекти на този впечатляващ GT модел.

Лукс от Китай!