Вижте някои от най-лудите модели на Brabus

  • Галерия с 11 снимки Галерия с 11 снимки
  • 1984 Mercedes 500 SEL със самия Бодо Бушман 1984 Mercedes 500 SEL със самия Бодо Бушман
  • 1984 Mercedes 190E V8 - старата хот род философия - намерете най-големия възможен двигател и го сложете в най-малката възможна кола 1984 Mercedes 190E V8 - старата хот род философия - намерете най-големия възможен двигател и го сложете в най-малката възможна кола
  • 1988 3.6 S Lightweight - надграден с 0,2 литра спрямо 3,4-литровия мотор на AMG 1988 3.6 S Lightweight - надграден с 0,2 литра спрямо 3,4-литровия мотор на AMG
  • 1996 Brabus E V12 - когато се появи през 90-те, това беше най-бързият седан в света. V12 с обем от 7,3 литра 1996 Brabus E V12 - когато се появи през 90-те, това беше най-бързият седан в света. V12 с обем от 7,3 литра
  • 1998 Brabus M V12 - М-класата с V12 днес не звучи толкова безумно, но през 1998 публиката още осмисляше абревиатурата SUV 1998 Brabus M V12 - М-класата с V12 днес не звучи толкова безумно, но през 1998 публиката още осмисляше абревиатурата SUV
  • Brabus Smart - не, не е шега. С лудите 70 к.с. това е един от най-забавните опити на компанията от Ботроп Brabus Smart - не, не е шега. С лудите 70 к.с. това е един от най-забавните опити на компанията от Ботроп
  • Вановете на Brabus заслужават своето място тук с изтънченото съчетание на високи технологии и лукс. Само погледнете на снимката! Вановете на Brabus заслужават своето място тук с изтънченото съчетание на високи технологии и лукс. Само погледнете на снимката!
  • Brabus Black Baron - Само десет броя са произведени от този чудноват батмобил с 800 к.с. и покрити задни гуми Brabus Black Baron - Само десет броя са произведени от този чудноват батмобил с 800 к.с. и покрити задни гуми
  • Brabus G63 6x6 - напълно безсмиселна демонстрация на възможности. Може би затова ни харесва толкова много Brabus G63 6x6 - напълно безсмиселна демонстрация на възможности. Може би затова ни харесва толкова много
  • Brabus Classic е отделът на компанията, който се грижи за възстановяване на стари Merc-ове. И само как се грижи - за всяка кола се отделят средно 4000 Brabus Classic е отделът на компанията, който се грижи за възстановяване на стари Merc-ове. И само как се грижи - за всяка кола се отделят средно 4000

03 May 2018

Миналата седмица светът загуби едно от най-големите имена в световния тунинг - Бодо Бушман. За близо четири десетилетия енгиматичният изпълнителен директор и основател на Brabus превърна хрумването да инсталира чудовищно големи двигатели в моделите на Mercedes от странна приумица в индустрия за милиони. Междувременно Brabus се превърна в най-голямото самостоятелно тунинг ателие в света.

За разлика от много други тунингари, изкушили се да станат разногледи в опитите си да обслужват множество марки, Brabus си остава синоним за “тунингован Mercedes”. В знак на почит към големия Бодо и творбите му британските колеги от TopGear.com събраха в тази галерия една порядъчно апетитна извадка от каталога на завода в Ботроп, Германия през годините. Надяваме се, че сред тях ще намерите и своя фаворит...

И още един скромен продукт на Brabus с малко повече снимки и инфо:

 

Първородната Godzilla!