8 компании, които още нямат SUV модели

  • Разгледайте галерията, за да видите кои са осемте марки без кросоувъри Разгледайте галерията, за да видите кои са осемте марки без кросоувъри
  • Bugatti: Френската компания под крилото на VW има достъп до цялото портфолио от платформи на концерна. И въпреки това устоява на изкушението. Засега. Илюстрацията е съвсем измислена. Bugatti: Френската компания под крилото на VW има достъп до цялото портфолио от платформи на концерна. И въпреки това устоява на изкушението. Засега. Илюстрацията е съвсем измислена.
  • Ferrari: Да, тук битката е загубена. Дори Серджо Маркионе призна, че това е пътят пред Ferrari и техният кросоувър вече се разработва върху платформата на следващото GTC4Lusso. Ferrari: Да, тук битката е загубена. Дори Серджо Маркионе призна, че това е пътят пред Ferrari и техният кросоувър вече се разработва върху платформата на следващото GTC4Lusso.
  • Aston Martin: Още една загубена кауза. Концептуален модел беше представен още през 2015, а серийната кола ще е факт след две години - през 2020. Aston Martin: Още една загубена кауза. Концептуален модел беше представен още през 2015, а серийната кола ще е факт след две години - през 2020.
  • Lotus: Компанията за олекотени спортни купета от Великобритания също не устоя на изкушението. Възможно е да използва платформа от Volvo, все пак двете фирми имат един китайски собственик - Geely. Lotus: Компанията за олекотени спортни купета от Великобритания също не устоя на изкушението. Възможно е да използва платформа от Volvo, все пак двете фирми имат един китайски собственик - Geely.
  • Chrysler: Единствената компания извън луксозните в нашия списък. Едва ли скоро ще има кросоувър, защото в групата такива произвеждат всички останали: Dodge, Jeep, Fiat, Alfa Romeo и Maserati. Chrysler: Единствената компания извън луксозните в нашия списък. Едва ли скоро ще има кросоувър, защото в групата такива произвеждат всички останали: Dodge, Jeep, Fiat, Alfa Romeo и Maserati.
  • McLaren: Тук също не очакваме SUV в близките години. За щастие. McLaren прави може би най-добрите суперколи на планетата. Не искаме от тях SUV, наистина, няма нужда. McLaren: Тук също не очакваме SUV в близките години. За щастие. McLaren прави може би най-добрите суперколи на планетата. Не искаме от тях SUV, наистина, няма нужда.
  • Koenigsegg: Шведите са прекалено малък и нишов играч, за да имат интерес в производството на кросоувъри. Компанията прави по едва няколко коли годишно и няма нито ресурса, нито интереса да прави нещо голямо с повече от две места. Koenigsegg: Шведите са прекалено малък и нишов играч, за да имат интерес в производството на кросоувъри. Компанията прави по едва няколко коли годишно и няма нито ресурса, нито интереса да прави нещо голямо с повече от две места.
  • Pagani: Тук важи същото, като при Koenigsegg. Pagani има много конкретни цели и прави много много специални коли. Шансът да има кросоувър Pagani е нулев. Наистина. Pagani: Тук важи същото, като при Koenigsegg. Pagani има много конкретни цели и прави много много специални коли. Шансът да има кросоувър Pagani е нулев. Наистина.

30 Jun 2018

В съвременната автомобилна индустрия е почти невъзможно да развиваш автомобилна компания, без да имаш поне един кросоувър в гамата. В началото на века звучеше абсурдно предположението, че най-продаваните модели на Porsche и Alfa Romeo ще бъдат SUV. Днес това е  факт и единствен начин продукти като 911 GT3 RS да съществуват… Дори компании за луксозни лимузини като Bentley и Rolls-Royce не устояха на думата си и преминаха в SUV лагера с Bentayga и Cullinan. О, щяхме да забравим Lamborghini… И все пак дори днес има фирми, които се въздържат… Или още не са готови с първите си кросоувъри. Вижте кои са те в галерията ни!

 

Първородната Godzilla!