Топ 9 на арматурните табла!

  • Разгледайте галерията с най-причудливите арматурни табла! Разгледайте галерията с най-причудливите арматурни табла!
  • Citroen CX: Стилни въртящи се цилиндри показват скоростта и другите важни данни в наследника на DS. Воланът с една спица също е много готин. Citroen CX: Стилни въртящи се цилиндри показват скоростта и другите важни данни в наследника на DS. Воланът с една спица също е много готин.
  • Lamborghini Reventon: Вдъхновени от изтребителя F-22 Raptor показатели за почти толкова бърза кола. Друг е въпросът дали подобен род LCD екрани са особено четими при 355 км/ч. Lamborghini Reventon: Вдъхновени от изтребителя F-22 Raptor показатели за почти толкова бърза кола. Друг е въпросът дали подобен род LCD екрани са особено четими при 355 км/ч.
  • Bugatti Veyron: Скоростта е нещо второстепенно във Veyron, който поставя оборотомера на централно място, а вляво от него - показателя за използваната в момента порция от тези апетитни 1001 к.с. Bugatti Veyron: Скоростта е нещо второстепенно във Veyron, който поставя оборотомера на централно място, а вляво от него - показателя за използваната в момента порция от тези апетитни 1001 к.с.
  • TVR Cerbera: Идеята на TVR е супер странна. Вижте къде са часовникът и показателя за горивото… Видими са само при движение направо... TVR Cerbera: Идеята на TVR е супер странна. Вижте къде са часовникът и показателя за горивото… Видими са само при движение направо...
  • Aston Martin Lagonda: През 70-те Aston Martin имаше нужда от нещо наистина ново, за да се измъкне от кризата. LCD дисплеят на Lagonda беше революционен и също толкова чуплив. Aston Martin Lagonda: През 70-те Aston Martin имаше нужда от нещо наистина ново, за да се измъкне от кризата. LCD дисплеят на Lagonda беше революционен и също толкова чуплив.
  • Fiat 500: Доказателство за красотата, която се крие в минимализма. Преследващи се стрелки на оборотомера и скоростомера. Ужасни за четене, но много красиви. Fiat 500: Доказателство за красотата, която се крие в минимализма. Преследващи се стрелки на оборотомера и скоростомера. Ужасни за четене, но много красиви.
  • Audi: Макар Range Rover да изпревари Audi с първия изцяло дигитален инструментален панел, то именно баварската компания (да, и Audi е от Бавария) в момента прави може би най-доброто дигитално арматурно табло в света. Audi: Макар Range Rover да изпревари Audi с първия изцяло дигитален инструментален панел, то именно баварската компания (да, и Audi е от Бавария) в момента прави може би най-доброто дигитално арматурно табло в света.
  • Lexus LFA: Изглежда съвсем аналогов нали? Но е напълно дигитален и много стилен. И почти толкова фантастичен, колкото десетцилиндровия двигател на LFA. Lexus LFA: Изглежда съвсем аналогов нали? Но е напълно дигитален и много стилен. И почти толкова фантастичен, колкото десетцилиндровия двигател на LFA.
  • Tesla Model 3: Да, нямаше как да минем без тази. Model 3 е нагледен пример какво се случва, когато дизайнери, които никога преди не са правили коли, се заемат с нов модел. Няма стрелки, няма бутони, всичко е един гигантски сензорен екран. Tesla Model 3: Да, нямаше как да минем без тази. Model 3 е нагледен пример какво се случва, когато дизайнери, които никога преди не са правили коли, се заемат с нов модел. Няма стрелки, няма бутони, всичко е един гигантски сензорен екран.

02 Jul 2018

Автомобилните интериори се промениха много през последните години, а с навлизането на чувствителните на допир екрани нещата съвсем се изменят. Стрелките от арматурното табло все по-често се заменят от дигитални такива, а бутоните постепенно отстъпват мястото си на сензорни повърхности. Това е добър повод да се поразровим в миналото и да сравним някои от най-успешните и най-трагичните табла с днешните. Колекцията на колегите от британския TopGear.com е супер субективна и може би затова е толкова готина. Очевидно тук няма първи и последен, а само девет много много странни интериорни решения - някои съвсем успешни, други - съвсем не. Вижте в галерията!

 

Първородната Godzilla!