Дизелът е жив! Новото Audi A6 Avant идва с три нафтени опции. Плюс това изглежда страхотно

  • Галерия с 19 снимки Галерия с 19 снимки

14 сеп 2018

Не знаем в кой момент от автомобилната еволюция комбитата спряха да са ръбати и грозни и започнаха да са ръбати и красиви. Но знаем, че Audi изигра доста главна роля в тази метаморфоза.

Новото A6 Avant със сигурност е един от най-внушителните и елегантни представители на класа, а от днес имаме нова галерия със снимки и информация за двигателите в C8. Напук на масовото отказване от дизели, Audi залага на точно три от тях, и то какви. Базовият е в изпълнението A6 Avant 40 TDI и е двулитров четирицилиндров с 204 к.с. Следват два трилитрови V6 - с 231 к.с. в 45 TDI и върховият 50 TDI с 286 к.с. Четирите цилиндъра вървят в комплект със 7-степенен S tronic, а шестиците - с 8-степенна кутия. Малкият мотор ще харчи 4,5 л/100 км и то по новия по-реалистичен цикъл за измерване. Трилитровите също ще са доста икономични, защото разчитат на 48-волтова бордова система. Те разполагат с функция за “инерция”, която може да задвижва колата при изключен двигател и скорости между 55 и 160 км/ч, в случай, че условията го позволяват. Малко по-късно Audi ще въведе и бензиновия 45 TFSI с 245 к.с. от двулитрова машина.

Окачването на най-голямото комби на Audi има цели четири варианта: стандартни стоманени пружини, спортни такива, спортно с контрол на амортисьорите и адаптивно пневматично. Завиването на четирите колела сваля цял метър от радиуса на завой на 4,94-метровия гигант.

Поръчките вече започват, като в Германия стартовата цена е 51 650 евро, а 50 TDI quattro в изпълнение design (другите две са standard и sport) струва 62 850 евро.

 

 

Коментари
  • Hristo

    Hristo
    15 сеп 2018 - отговори

    Qponcite spirat dizela.audi 4krachki na pred.kakvo shte napravqt qponcite po tazi tema.dali nai zdraviat qponski dizel shte umre.
Коментирай

Sending ...