Новото Volvo V60 Cross Country е тук, за да докаже, че не ни трябват големи кросоувъри

  • Галерия с 13 снимки Галерия с 13 снимки

26 сеп 2018

SUV, кросоувъри, джипове, всъдеходи, олроуди, всякакви по-точни и по-неточни чуждици се навъдиха, за да опишат кола, която няма да изпуши, ако се наложи да я качите на бордюра. Volvo, както обикновено, има приятна алтернатива. Запознайте се с новото V60 Cross Country. Cross Country означава по-високо окачване, двойно предаване и ръбати пластмасови защитни детайли. Резултатът обикновено ни допада. Получавате възможностите, с които се отличават повечето кросоувъри и малко по-висока от нормалното позиция на седене, но без в комплекта да влиза двутонна маса и каросерия, която предизвиква слънчево затъмнение за цял квартал. Нито пък ще страдате от свръх високите застрахователни такси, данъци, дори по-високата цена на автомивката.

В случай, че не ви трябва наистина забележителният багажен обем на V90, пробвайте V60 XC.

Каросерията стои по-високо със 75 мм, системата 4х4 е стандартна и определено няма да ви липсва контрол: на борда работят “Контрол на спускането”, “Електронен стабилизиращ контрол”, “Контрол на сцеплението в завой”, както и офроуд режим.

Засега се предлага само турбодизелът D4 със 190 к.с. и 400 Нм, като постепенно гамата ще бъде допълнена с хибридите T6 и T8 (съответно с 253 и 303 к.с.), а може би и с бензиновите версии T5 и T6, които познаваме от нормалното V60. Не очаквайте зверски Polestar, неслучайно Audi също не прави RS 4 на базата на Allroad.

Все още нямаме цените на V60 XC, но обикновено те са с около 10% по-високи от тези на “ниското” комби. Така че за D4 може да очакваме нещо около 90 хиляди лева. Което безспорно е висока цена. Но възможността да получите способностите на дебелите луксозни SUV без негативните им страни е безценна, нали?

 

 

Коментирай

Sending ...