Семейна снимка за спомен. Коя е най-добрата Supra?
Разгледайте галерията за повече инфо за всяка една Supra до днес
Първото поколение A40/A50 (1978-81) всъщност е по-мощна версия на Celica и първоначално се казва Celica XX, а името Supra идва година по-късно през 1979.
От 1981 Toyota продава второто поколение на модела - A60. Отнова се използва платформата на Celica, но в Supra работи шестак вместо 4-цилиндровия мотор в по-малката Celica.
С третото поколение A70 Supra най-накрая е съвсем самостоятелен модел със собствена платформа. В зависимост от пазара се предлагат мотори с обем от два и три литра и мощности до 240 к.с.
През 90-те години не всички спортни коли бяха с турбо и не всички изглеждаха като Supra A80. Вероятно и спринтът до 100 км/ч за 4,6 секунди е имал значение за превръщането на Supra в истинско страшилище за 911 и компания
Новото A90 използва 3-литровия редови турбо шестак от Z4 M40i с 340 к.с. и 500 Нм. Четирицилиндровите версии са с 258 к.с. и 400 Нм, както и със 197 к.с. и 320 Нм. Всички варианти имат 8-степенния автоматик на ZF и задно предаване.
Toyota представи новата Supra. Вероятно сте чули. В случай, че не ви е писнало от новини за Supra под път и над път, този материал може и да ви допадне. Защото в него показваме новата Supra A90, паркирана пред всяка една кола с това име, съществувала през последните 40 години…
От галерията ще видите колко много е взела новата Supra от своите предшественици. Как само ни липсват прибиращите се фарове, бяха много яки…
Новата Supra споделя платформа с BMW Z4 и това определено притеснява някои от запалените почитатели на модела, но снимката за спомен с дядовците определено оправя донякъде нещата, нали?
Разгледайте галерията за повече подробности за всеки от моделите.
Фенове сме! A вие?