Citroen 19_19 е супер странен. Ето 10 доказателства за това!

  • Разгледайте галерията, за да видите десетте най-странни детайла в 19_19 Разгледайте галерията, за да видите десетте най-странни детайла в 19_19
  • 10. Джантите са гигантски. И под гигантски имаме предвид 30-инчови. В епоха, в която най-наточените тупалки на Brabus и Mansory стъпват на 23-инчови колела, това тук е внушително. 10. Джантите са гигантски. И под гигантски имаме предвид 30-инчови. В епоха, в която най-наточените тупалки на Brabus и Mansory стъпват на 23-инчови колела, това тук е внушително.
  • 9. Окачването е базирано на система, използвана през 90-те в Citroen Xantia Activa. То е напълно независимо, включително за всяко от четирите колела. Разчита на камери и сензори, за да предвижда дупки и други неравности. 9. Окачването е базирано на система, използвана през 90-те в Citroen Xantia Activa. То е напълно независимо, включително за всяко от четирите колела. Разчита на камери и сензори, за да предвижда дупки и други неравности.
  • 8. Каросерията е вдъхновена от хеликоптер Citroen от 70-те. Знаехте ли, че Citroen някога е правил хеликоптер? И ние. Брони и краш зони вече няма да ни трябват в епоха, в която колите ще са автономни и достатъчно умни, за да не се блъскат. 8. Каросерията е вдъхновена от хеликоптер Citroen от 70-те. Знаехте ли, че Citroen някога е правил хеликоптер? И ние. Брони и краш зони вече няма да ни трябват в епоха, в която колите ще са автономни и достатъчно умни, за да не се блъскат.
  • 7. Всъщност 19_19 е посветен на 100-годишнината на марката, ето защо в него са скрити препратки към много исторически модели на Citroen. 7. Всъщност 19_19 е посветен на 100-годишнината на марката, ето защо в него са скрити препратки към много исторически модели на Citroen.
  • 6. “Няма нищо по-просто от яйцето, ето защо това беше философията, която следвахме”. Думите на шефа на дизайнерите на Citroen Пиер Леклер. 6. “Няма нищо по-просто от яйцето, ето защо това беше философията, която следвахме”. Думите на шефа на дизайнерите на Citroen Пиер Леклер.
  • 5. Автономните коли ще се различават най-много по интериора си. Отвън ще са почти същите, но вътре ще осигуряват непознати удоволствия. 19_19 ще предлага да си вземате слънчеви бани на изградените като шезлонги седалки под панорамния покрив. 5. Автономните коли ще се различават най-много по интериора си. Отвън ще са почти същите, но вътре ще осигуряват непознати удоволствия. 19_19 ще предлага да си вземате слънчеви бани на изградените като шезлонги седалки под панорамния покрив.
  • 4. Това не е мрамор, за да се спести тегло. Но идеята е била да се изгради нещо като каменна масичка за кафе. Прилича на новите пейки на “Славейков”. Скоростният “лост” е още по-модернистично плашещ. 4. Това не е мрамор, за да се спести тегло. Но идеята е била да се изгради нещо като каменна масичка за кафе. Прилича на новите пейки на “Славейков”. Скоростният “лост” е още по-модернистично плашещ.
  • 3. Вместо поредният гигантски екран, цялата информация се прожектира върху стъклена повърхност. Естествено инфоразвлекателната система се управлява гласово с командата “Hello, Citroen”. 3. Вместо поредният гигантски екран, цялата информация се прожектира върху стъклена повърхност. Естествено инфоразвлекателната система се управлява гласово с командата “Hello, Citroen”.
  • 2. Логото на Citroen е скрито буквално навсякъде. При това не само актуалното, но и старите превъплъщения на шеврона. 2. Логото на Citroen е скрито буквално навсякъде. При това не само актуалното, но и старите превъплъщения на шеврона.
  • 1. Специалните гуми, разработени от Goodyear, са бъкани със сензори и знаят колко са износени, колко вода изтласкват и всичко друго, което е добре едни гуми да знаят. 1. Специалните гуми, разработени от Goodyear, са бъкани със сензори и знаят колко са износени, колко вода изтласкват и всичко друго, което е добре едни гуми да знаят.

14 May 2019

Citroen показа най-новия си концептуален модел. Казва се 19_19 и е супер луд. Дори по скалата на лудост на Citroen, която е много смела. Прилича на извънземно на колела и фактът, че е електрически и полуавтономен е най-нормалното в него. В галерията ще откриете десет причини защо тази кола е най-смахнатият Citroen от много време насам…

Много практичен и интересен!