Audi обнови A4 във всички версии и го натъпка с техника


15 May 2019

В четвъртата година от живота на A4, Audi обновява сериозно модела във всички варианти - седан, комби Avant, Allroad, както и S4, като последният вече има бензинов (само извън Европа) и дизелов вариант.

Предната решетка е по-голяма и внушителна (поздрав, BMW), фаровете също са обновени. Всички варианти серийно идват с диоди, а опционално могат да се поръчат матрични диоди с изцяло автоматични дълги светлини. Колата ще се предлага в 12 цвята.

Интериорът е получил най-новото издание на системата MMI с 10,1-инчов екран, който може да се управлява и гласово. Портфолиото на Audi connect и Audi connect plus обхваща множество онлайн услуги, включително Car-to-X-услуги, които са част от изкуствения интелект на Audi и ще се плащат допълнително. Наред с онлайн глезотиите, касаещи детайли като следене на пътните знаци по маршрута, вече са налични също On-Street Parking и информация за светофарите. Посредством връзката си със сървърите за управление на светофарните уредби в дадени градове (излишно е да казваме, че “умните” светофари у нас не са част от системата), автомобилът може да регулира скоростта така, че да хващате зелена вълна навсякъде. Зад волана могат да бъдат избрани три типа табло, включително изцяло дигиталния кокпит, познат от други модели на VW Group.

За пазарния старт в Европа Audi ще предложи за моделното семейство A4 гама от шест турбодвигателя. Спектърът на тяхната мощност се простира от 150 до 347 к.с. – от Audi A4 35 TFSI до Audi S4 TDI. На по-късен етап асортиментът ще бъде допълнен от още два турбодвигателя: 30 TDI със 136 к.с. и 35 TDI със 163 к.с.

Дизеловият S4 спринтира до 100 км/ч за 4,8 секунди и разчита на 48-волтова електрическа система на борда, която елеминира турбо дупката и намалява разхода на гориво.

A4 allroad quattro идва с 35 мм по-голям клиренс, защита на пода и пластмасови защитни елементи по каросерията. Продажбите на обновеното A4 започват през есента.

 

По-добра от Duster?