Bosch е готов с новия си елмотор за е-колела

  • Новият модел тежи 2,9 кг спрямо 4,0 при стария Новият модел тежи 2,9 кг спрямо 4,0 при стария
  • Батериите са по-дълги и вече имат 600 ватчаса вместо 500 досега Батериите са по-дълги и вече имат 600 ватчаса вместо 500 досега
  • На тази снимка на актуалния модел ясно се вижда колко по-голям е старият електромотор На тази снимка на актуалния модел ясно се вижда колко по-голям е старият електромотор
  • Старото решение със зъбно колело Старото решение със зъбно колело

01 Jun 2019

Не са само колите, колелата също масово се насочват към електрическо подпомагане, а водещият доставчик на компоненти за е-колела в света е Bosch. Германският гигант скоро ще представи новото поколение е-мотор, който ще се използва от десетки производители на колела в моделите им за 2020. Тук може да видите първата снимка на моторчето, което е с 25% по-леко от предшественика си - 2,9 кг срещу 4,0 кг - съществена разлика като имате предвид че обичайно планинските е-колела тежат около 20-25 кг.

Не карате колело!? Това видео може да ви запали само за 5 минути!

Зъбното колело от стария модел отстъпва място на нормален курбел, което подсказва, че може би е-моторът е с увеличен въртящ момент.

Информацията от първите тестове е също за намалено съпротивление при въртене в случаите, в които е-моторът е изключен.

Батериите също са преработени, като вече осигуряват 600 Вч в сравнение с 500 досега. Това обаче е заплатено с увеличена с 67 мм дължина, което ще се отрази в дължината на рамката на новите модели е-колела за сезон 2020.

Новите батерии PowerTube 600 на Bosch ще бъдат изцяло вградени в рамката, вместо прикрепени над нея.

 

Най-достъпният пикап у нас?