Новото Audi A6 Allroad не се страхува да се изцапа


06 Jun 2019

Новото Audi A6 Allroad е тук, за да създаде проблеми на Mercedes E-клас All-Terain и Volvo V90 CC. Голямото комби влиза в продажби от август и може да се похвали с адаптивно пневматично окачване и 45 мм по-голям клиренс, спрямо нормалното A6 Avant. Пълната височина на окачването може да се активира при скорости до 35 км/ч, а режимът офроуд работи до 80 км/ч и осигурява 30 мм повдигане на окачването. При скорости над 120 км/ч пък колата се приближава към асфалта с 15 мм спрямо нормалната си позиция.

На борда работи система за автоматично спускане по наклон, докато на екрана виждате ъглите на наклон и опасностите, открити от камерите.

Другото ви е познато - подсилени рейки за багажник на покрива, пластмасови арки на калниците, а интериорът е на светлинни години от спартанското оборудване на някой стар всъдеход.

A6 Allroad се предлага с два 3-литрови дизелови V6, в съчетание с quattro и 8-степенен автоматик. 45 TDI осигурява 231 к.с., 500 Нм и 6,7 секунди до 100 км/ч. По-големият 50 TDI има 286 к.с., 620 Нм и спринтира до 100 км/ч за 5,9 секунди.

Въпросът е дали бихте избрали allroad комби или ще предпочетете някой от Q-моделите на марката...

 

Фенове сме! A вие?