Когато 'Made in China' означава върхово качество: производството на Polestar 1

  • Изумителна галерия с 34 снимки. Изумителна галерия с 34 снимки.

29 Aug 2019

Съмняваме се, че ако ви бяхме казали (и не знаехте, разбира се), кадрите от галерията и видеото, щяха да ви наведат на мисълта „Да, това определено прилича на китайски завод“. Защото, производственият център на Polestar в Чънду, административен център на провинция Съчуан, Централен Киртай, не прилича нито на завод, нито на нещо китайско. Или поне не отговаря на много от предубежденията ни, свурзани с печата 'Made in China'.

Фабриката, ако въобще можем да определим така това произведение на техническото изкуство, е проектирана от световно доказани архитекти от норвежкото студио Snøhetta. Съоръжението е най-енергоефективният автомобилен завод в Китай и един от най-ефективните в света. Вниманието към детайла е изумително, като в сравнение с този завод, базата на McLaren в Уокинг изглежда, като средновековно имение.

Освен производствените мощности, центърът на Polestar включва и тестова писта, на която бъдещи и потенциални клиенти могат да изпитват качествата на моделите на марката, по начйн по който не е възможен в рамките на обществената пътна мрежа. Респект към Geely, компаията майка на Volvo и Polestar, както за фабриката в Чънду, така и за това, в което превърна шведската марка през последните години.

Съоръжението вече е готово за старта на производството на Polestar 1, първият модел на компанията, който е спортно купе с 608 к.с. Повече за него може да научите, като кликнете на тази снимка тук горе. Малко по-нататък ще започне и производството на Polestar 2, кросоувър-седанът с 408 к.с. И изцяло електрическо задвижване. Кликнете на неговата снимка, най-долу, за повече информация. Та, 'Made in China' значи ниско качество? Вече не.

 

 

 

Първородната Godzilla!