Lamborghini Huracan Evo RWD е по-евтина и дефорсирана версия. Задвижващи са само две от колелата

  • Галерия с 17 снимки. Галерия с 17 снимки.

06 Jan 2020

И, както може да предположите, задвижващите колела на Lamborghini Huracan Evo RWD не са предните. Новият модел разчита на познатия готин 5,2-литров V10, но с 30 к.с. и 60 Нм по-ниски максимални показатели. Което означава също приличните 610 к.с. при 8000 об/мин и 560 Нм при 6500 об/мин.

Колата обаче е поолекнала с отпадането на чарколяците, задвижващи предните колела. Тя вече 1389 кг, което означава 33 килограма надолу. Що се отнася до ускорението от 0-100, времето е малко по-слабо от това на Evo AWD – 3,3 сек от 0-100 км/ч (2,9 сек за 4WD), 0-200 км/ч за 9,3 сек и максимална скорост 325 км/ч.

Evo RWD разполага и с нова система за контрол на сцеплението, наречена Performance Traction Control System (P-TCS). От Lambo казват, че тя „подобрява гладкостта на намесата с 30% спрямо предходната модификация на Huracan със задно предаване, подобрява сцеплението при излизане от завой с 30% и подобрява презавиването с 30%...“ Каквото и да означава последното.

Цените? Официалната обявена е 159 443 евро спрямо 193 961 евро за „стандартната“ версия с двойно задвижване. Иначе казано, ако се простите с 30-те коня и принудителното въртене на предните колела, може да спестите по чти 34 хил. евро. Които може да изхарчите за чисто нов VW Golf GTI с 245 коня.

Разгледайте галерията, след което може да кликнете на това оранжево Evo, което е с двойно предаване. Така ще прочетете разликите. Или просто ще видите още едно готино Lambo.

Първородната Godzilla!