Lamborghini Huracan Evo RWD е по-евтина и дефорсирана версия. Задвижващи са само две от колелата


06 Jan 2020

И, както може да предположите, задвижващите колела на Lamborghini Huracan Evo RWD не са предните. Новият модел разчита на познатия готин 5,2-литров V10, но с 30 к.с. и 60 Нм по-ниски максимални показатели. Което означава също приличните 610 к.с. при 8000 об/мин и 560 Нм при 6500 об/мин.

Колата обаче е поолекнала с отпадането на чарколяците, задвижващи предните колела. Тя вече 1389 кг, което означава 33 килограма надолу. Що се отнася до ускорението от 0-100, времето е малко по-слабо от това на Evo AWD – 3,3 сек от 0-100 км/ч (2,9 сек за 4WD), 0-200 км/ч за 9,3 сек и максимална скорост 325 км/ч.

Evo RWD разполага и с нова система за контрол на сцеплението, наречена Performance Traction Control System (P-TCS). От Lambo казват, че тя „подобрява гладкостта на намесата с 30% спрямо предходната модификация на Huracan със задно предаване, подобрява сцеплението при излизане от завой с 30% и подобрява презавиването с 30%...“ Каквото и да означава последното.

Цените? Официалната обявена е 159 443 евро спрямо 193 961 евро за „стандартната“ версия с двойно задвижване. Иначе казано, ако се простите с 30-те коня и принудителното въртене на предните колела, може да спестите по чти 34 хил. евро. Които може да изхарчите за чисто нов VW Golf GTI с 245 коня.

Разгледайте галерията, след което може да кликнете на това оранжево Evo, което е с двойно предаване. Така ще прочетете разликите. Или просто ще видите още едно готино Lambo.

Най-достъпният хибриден SUV?