ABT е готов с цялостния пакет за RS 6. Иска 70 хил. евро за удоволствието...

  • Галерия с 20 снимки Галерия с 20 снимки
  • Двата големи ауспухови накрайника са сменени с четири по-малки Двата големи ауспухови накрайника са сменени с четири по-малки
  • По колата им не по-малко от десет изцяло нови аеро детайла По колата им не по-малко от десет изцяло нови аеро детайла
  • Всички промени са направени от карбон Всички промени са направени от карбон
  • Максималната скорост е 320 км/ч, ускорението до 100 км/ч отнема 3,2 секунди Максималната скорост е 320 км/ч, ускорението до 100 км/ч отнема 3,2 секунди
  • RS6-R в компанията на представения миналата седмица RS7-R RS6-R в компанията на представения миналата седмица RS7-R

06 Apr 2020

Преди два месеца ABT повдигна завесата от космически бързото RS 6, но тогава студиото беше работило само по софтуера на двигателя. Днес е готов пълният пакет - с визуални промени и ново окачване. Внимание! Цената му е 69 900 евро, без да включваме самата кола, разбира се, която в Германия стартира от 118 хил. евро.

Какво получавате срещу тези 70 хилки в евро? 3,2 секунди до 100 км/ч (което е с 0,4 секунди по-бързо от базовата кола), както и максимална скорост от 320 км/ч (с 15 км/ч повече).

Новото RS6-R (това е официалното означение от ABT) е получило солидна карбонова диета, подобна на тази, която видяхме при RS-7 миналата седмица. Тя включва нов спойлер отпред и промени по задния дифузьор. Разбира се, добавени са и симпатични престилки и по-малки аеро детайли, всичките от въглеродни влакна. Стандартните за всеки уважаващ себе си тунинг пакет 22-инчови джанти също са налице. Може да изберете дизайна им от богатия каталог на ABT.

Двете огромни ауспухови тръби на стандартното RS 6 са отстъпили място на четири по-малки, част от новата стоманена изпускателна система на ABT, която може да впечатли и най-внушителния италиански баритон. По-твърдо окачване ще се опита да отговори на по-твърдото каране, което се очаква с увеличената мощност. Тя достига 740 к.с. в съчетание с 920 Нм, не че заводските 600 коня и 800 Нм бяха недостатъчни… Просто, ей така, да има! 4-литровият V8 никога не е срещал особени затруднения с над двутонното комби, но сега напращо ще си играе с него.

ABT ще приложи магията си върху едва 125 екземпляра, което превръща пакета в доста рядка птица. Честно казано, при тази цена не очакваме кой знае колко повече желаещи...

Писнало ви е да горите умрели динозаври? Audi вече има и предложение на ток. Вижте подробното ни видео с e-tron:

 

Първородната Godzilla!