Виждаме доста текстил в интериора на новото BMW 4
![Галерия с осем снимки](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-04/8043388e708807f3953ff4554cd0dd76-96x72.jpg)
![Воланът е готов и очевидно не е тайна. За разлика от почти целия останал интериор](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-04/748cf76c3292ed0f310a314bc5c552c9-96x72.jpg)
![](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-04/bcf694dcace14121b72927fd51c16a06-96x72.jpg)
![](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-04/276433fd1eb7f7f14f696772a208a063-96x72.jpg)
![](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-04/6ed461dd64a29754783646068380fe28-96x72.jpg)
![](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-04/83a49f9bf4c000588bbb08f9dfa17d58-96x72.jpg)
![](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-04/8b67e9bf7eb56da97360be557f7ba4bb-96x72.jpg)
![](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-04/9ff8c984889290aba7b5c47a68509281-96x72.jpg)
BMW тества като за последно новото Серия 4. Колата е почти готова за премиерата си (в близките седмици, надяваме се), а снимките, които виждате в галерията над този текст, показват как протичат тестовете.
Както виждате, интериорът е скрит, все едно BMW крие отдолу системи за управление на ядрени ракети. Истината е, че очакваме вътрешността на Серия 4 да е съвсем близка до тази на “тройката”, така че обилното скриване на таблото под дебел пласт текстил не може да послужи за нищо, освен за кликбайт заглавие. От което и се възползвахме.
Супер реалистичен рендър на Серия 4 Гран Купе вижте тук
Серия 4 ще бъде с по-добър коефициент на аеродинамично съпротивление в сравнение със Серия 3 и ще бъде много по-ниска - с 57 мм, което се отразява в 21 мм по-нисък център на тежестта. При толкова внимание от страна на инженерите би било жалко да се качите с бутилка Пепси и дебел сандвич в ръка. Или да си държите чадъра на задната седалка… Всеки допълнителен килограм в седалките вдига центъра на тежестта все по-високо.
Работено е също по подобряването на характеристиките на окачването и втвърдяването на амортисьорите. Тези промени ще се отразят и в двигателната гама. Докато чакаме M4 най-добрият избор ще бъде M440i xDrive Coupe с 374 к.с. от 3-литров редови шестак.
Десет неща, които трябва да знаете за новото M3/M4!
DizzyRiders.bg видео с новата Серия 3: