Новото 911 Turbo вдига 100 км/ч за 2,8 секунди

  • Галерия с 12 снимки Галерия с 12 снимки

16 Jul 2020

Признаваме, че сме малко объркани. Първо се появи Taycan Turbo, който няма турбо, няма и мотор. После – 911 Turbo S, който е по-мощен от обикновеното Turbo, но едва сега, месеци по-късно, се появява въпросното “обикновено” Turbo. 

Разбира се, ако наричате тази кола обикновена, то вероятно пътувате до работа поне с изтребител. 

И все пак, какво имаме тук? Версията Turbo на новото 911 от поколение 992. 

Ускорение до 100 км/ч за 2,8 секунди, максимална скорост от 320 км/ч, мощност от 580 к.с. На практика новото Turbo е толкова мощно и бързо, колкото беше старото 991.2 Turbo S.

Въртящият момент е 750 Нм, така че - както и при Turbo S - Porsche не предлага механична кутия, а само 8-степенната PDK с два съединителя.

Избор все пак има при окачването. Поръчайте стандартното PASM и ще се радвате на настройки, за които тестовите пилоти на марката са се потили часове наред на “Нюрбургринг”. Доплатете за PASM Sport Suspension и ще получите 10 мм по-ниско окачване и по-твърдо поведение на амортисьорите, настройвани от същите пилоти на същата писта. Системата Porsche Dynamic Chassis Control е налична срещу доплащане и осигурява по-малко накланяне в завой.

 

Задните колела също завиват, като част от стандартното оборудване, което се отразява на по-добра маневреност при ниски скорости и по-голяма стабилност – при високи.

Външността е почти същата като при Turbo S - с по-широкия преден мост, новите дневни светлини и бруталната аеродинамика. Ще трябва да се огледате за буквичката S на задния капак, за да сте сигурни какво ви е изпреварило току-що.

Както винаги при Porsche, Turbo ще се предлага като купе и кабрио. Версията с твърд покрив е по-достъпна - струва 180 хил. евро, докато вятърът в косите ще се отрази с допълнителни 14 хил. евро на банковата ви сметка.

Лукс от Китай!