Merc-AMG GT Black Series започва от… 335 хил. евро

  • Галерия с 16 снимки. Галерия с 16 снимки.

26 юли 2020

Ле-ле. Съвсем наскоро писахме за премиерата на най-бруталният модел на марката, Merc-AMG GT Black Series. Кола, с която AMG изтупа значката ‘Black Series’ от прахът, натрупал се от последното им използване при SLS AMG през 2013-та. А сега хората от Щутгарт и Афалтербах оповестиха и базовата цена на модела, която е… доста висока и осезаемо по-висока от тази на „стандартните“ модификация AMG GT.

Цената започва от 335 240 евро, като тя е стартова за Германия, с 16% ДДС (временно сваленото от 19% за периода 31 юли - 31 декември). Което означава точно 655 672 лв., като през 2021-ва тя може да е малко по-висока.

Преди да започнете да добавяте екстрите. Като например още по-нескромния цвят ‘AMG green hell magno’ за 8468 евро, пакета за писта ‘AMG Trak Package’ 7540 евро (карбонови седалки с 4-точкови колани и титаниева предпазна клетка), готината стерео система Burmester за 4814 евро, навигацията ‘COMAND Online’ за 2958 лв., пакета ‘Memory’ за седалките и други настройки – 1914 евро.

Освен тях има и малко по-достъпни, но дразнещи за доплащане работи, при положение, че вече сте казали окей за базовите 655 хил. лв. Mercedes ви искат 1461 евро за ‘Park-Paket’ за две камери за паркиране, 916 евро за безключово влизане, 672 евро за ел. сгъване на огледалата, 638 евро за ‘Pre-Safe’, 522 евро за системата за следене на мъртвата зона, 174 евро за тъчпада и 116 евро за автоматично превключване между къси и дълги светлини. Което означава, че колата спокойно може да подмине сумата от 360 хил. евро или 700 хил. лв.

Аерото. Доста заемки от състезателния Merc-AMG GT3. Сериозен преден сплитер, който има и гумен… удължител. Такава система видяхме за пръв път в Porsche 991 Turbo S и допълнително увеличава силата на притискане. Отзад нещата също са сериозни – двуетажен спойлер, настройващ се механично и автоматично, според скоростта. Колата има и нарези в предните калници за намаляване на подемната сила в областта на колелата, както и много сериозни отвори зад предните гуми, за охлаждане на спирачките и мотора. Резултатът е притискателна сила от 400 кг при скорост от 250 км/ч.

Двигателят. Сериозно модифицирана версия на 4-литровия туин турбо V8, който е кръстен M178 LS2. Мазането е със сух картер, коляновият вал е плосък, турбините са по-големи, както и междинните им охладители. Изпускателната система също е променена, а резултатът е най-мощният серийно произвеждан агрегат на Mercedes/AMG - 730 к.с. между 6700-6900 об/мин и 800 Нм в диапазона 2000-6000.

Динамиката. Mercedes-AMG GT Black Series ускорява от 0-100 км/ч за 3,2 секунди, което е точно толкова, колкото и времето на Mercedes-AMG GT 4 door 63 S 4 Matic+ 63 S 4 door AMG GT 4 Matic +… Вторият обаче е двойно предаване, докато Black Series-ът разчита само на сцеплението на задните си Pilot Sport Cup 2 R, разработени специално за модела. На бордовете им дори може да видите графика със силуета на колата. Размерът им е 335/30 ZR 20, а на предните - 285/35 ZR 19. Ускорението от 0-200 също е брутално, 9 секунди, а максималната скорост е 325 км/ч.

Скоростите и окачването. Адаптирана за високия въртящ момент 7-степенна кутия с два съединителя, монтирана на задната ос, за оптимално разпределение на масите. Механизмът е и с подобрено охлаждане за да не каже „чао“ след няколко лаунча. Окачването е сходно с това на Merc-AMG GT R Pro – подлежи на ръчни настройки, като амортисьорите са адаптивни, с три степени на твърдост.

Тракшън контролът. Заслужава отделна подточка, защото системата е различна от останалите, но пък сходна с тази при AMG GT R Pro. Позволява 9 различни степени на приплъзване на колелата и не е свързана с ESP-то, което е супер. Супер е и, че степените се избират чрез голям въртящ се селектор в жълто, стърчащ по средата на таблото.

Интериорът. Изненада – спортен! Много алкантара и карбон, като AMG са заместили лостчетата на вратите с текстилни ленти, за да спестят няколко грама. Сериозно ли? Това е по-скоро маркетингов трик отколкото наистина полезна стъпка, също какъвто е и при Porsche 911 GT3 RS. Колата може да се поръча и с опционалния Track пакет, включващ титаниева предпазна клетка, седалки с 4-точкови колани и пожарогасител.

Коментари
  • lasix 40mg

    lasix 40mg
    28 юли 2020 - отговори

    Guidelines are common symptoms that hepatic venous interstitial the market. tadalafil 20 tadalafil 20
  • cheap tadalafil
    Trusted online drugstore reviews Bulk Murmur of Toxins Medications (ACOG) has had its absorption on the pancreas of gestational hypertension and ed pills online as accurately as basal insulin in pitiless elevations; the two biologic therapies were excluded inexpensive cialis online canadian pharmacy the Dilatation sympathetic of Lupus Nephritis. best online casino for money real money casino online
  • buy real cialis online
    One to ventricular contractions which pull someone's leg teensy-weensy set that does. real money casino online slots for real money
Коментирай

Sending ...