Задната ос на новата S-класа може да прави това!
![Десет снимки на W223 - месец преди премиерата](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-07/83dda05fbe55c1ccc8956c9d9d7eccda-96x72.jpg)
![](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-07/ded094d12fa3ae32d6f9b189be08d01e-96x72.jpg)
![](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-07/e5584ab4a5aefb5231b331f8eea93983-96x72.jpg)
![](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-07/b449ff5d406c63366c3b262793b2b708-96x72.jpg)
![](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-07/2c8efe5488f4df8876ca8503295a129a-96x72.jpg)
![](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-07/a4044e5870e2a65dbcab4cff4c2c0424-96x72.jpg)
![Обърнете внимание на височината на окачването](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-07/f8dc2c5e2549ab340adbe0649762aafd-96x72.jpg)
![Колата се повдига, за да ви предпази от връхлитащата отстрани опасност](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-07/65ede463d6b81bc316226f4d27d8b823-96x72.jpg)
![](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-07/ae18f1844b30278dd9ade6b9ee3191c9-96x72.jpg)
![](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-07/44eb51e2b4aa0b8faf90e9fa7b8b79bd-96x72.jpg)
В 2020 година завиващата задна ос не е чудо-нечувано, но определено 11 метра радиус на завой за дългата база на новата S-класа звучи впечатляващо. Завиващите задни колела са поредният детайл от колата, който Mercedes представя преди официалната премиера. Според компанията тази екстра прави лимузината точно толкова лесна за маневриране, колкото и компактна кола от класа на Golf.
Системата за маневриране е подпомогната от цял взвод камери, които помагат да се напъхате в най-тясното възможно място и гарантират, че ще излезете от него също толкова безпрепятствено. Дори видимостта да е нулева.
Друга новина е активното окачване, което повдига колата, в случай на опасност от удар отстрани. По този начин най-здравата част на каросерията - подсилените прагове под вратите - ще поемат удара.
Още нещо любопитно - S-класата ще може автоматично да прави място на линейки. Маневрите ѝ ще зависят от маркировката на пътя, като колата ще бъде в състояние да прецени каква широчина е необходима, за да премине линейка - например при инцидент на магистралата. Нещо повече - ако няма достатъчно ясна маркировка на пътя, W223 ще се съобразява с колите пред нея, за да отстъпи място на идващото возило за спешна помощ.