Merc-AMG G 63 олекотена и подготвена за… писта

  • Галерия с 22 снимки. Галерия с 22 снимки.

09 Sep 2020

Не се опитвайте да разберете този проект. Не и от чисто функционална гледна точка, защото които да е G-Class не е подходящ за пистово каране. Изненадани ли сте? Именно това е идеята на т.н. Project Geländewagen, развит заедно с Върджил Абло, американски дизайнер, DJ и отговорник за мъжките работи на Louis Vuitton. Тоест, гледайте на тази кола, като на дизайнерско/пиар упражнение, не като на оръжие за тайм атак.

Абло казва: „Целта ми е с този проект да вдъхновя младите артисти, инженери и дизайнери, да разчупят статуквото, както и да експериментирам със собствените ми дизайнерски възможности“. Ние обаче в Dizzy държим и на техниката, затова ви представяме този странен G и в такъв аспект.

Проектът е базиран на G 63 AMG (или по-модерното Mercedes-AMG G 63), което означава, че е тежала над 2,5 тона, преди Върджил да я олекоти. А сега, в този си вид, вече е… нямаме никаква представа. Прессъобщението на Daimler е пълно само с изказвания на г-н Абло, както и на Гордън Вагенер, главен дизайнер в Mercedes-Benz.

Така, че ще оставим снимките да говорят, като само ще припомним какво се крие под капак на най-мощния G-Rex: 4-литров битурбо V8 с 585 к.с. и 850 Нм, достатъчи за ускорение от 0-100 км/ч за 4,5 секунди и максимална скорост от 220 км/ч. Или 240 км/ч, ако си платите за опционалния AMG Driver’s пакет.

Първородната Godzilla!