Още една иновация от Tesla: марката разпусна PR отдела си

  • Галерия на Tesla Roadster Галерия на Tesla Roadster

06 окт 2020

Новината идва от сайта electrek.co и, както пише там, с това Tesla се превръща в първия автомобилен производител, който не комуникира с пресата. Тоест, с хора като нас, на които им се изпращат съобщения, които карат тестови коли, които ходят по събития и чиято работа е да бъдат критици, обективни оценители и посредници между марките и вас, читателите, зрителите, интересуващите се от автомобили хора.

Статията гласи, че информацията идва най-високо ниво в Tesla, така че можем да я считаме за достоверна. „Кийли Сулпризо бе последният известен PR човек на американския производител, като тя напусна позицията си през декември 2019-та. А след нея всички останали членове на екипа смениха департамента или излязоха от фирмата напълно“, пише electrek.co.

„След Кийли най-старши в PR отдела остана Алън Купър, чиято длъжност бе сменена с ‘Director of Demand Generation’, а в последствие Купър се оттегли и от Tesla.“ Статията продължава с имена и информация за още няколко лица, преориентирани в дейността си или намерили попрището си в други фирми.

Което наистина означава, че иновативната щатска марка прави още една ‘world’s first’ стъпка със заличаването на целия си отдел за комуникация с медиите. Интересно е докъде ще доведе това и дали ситуацията ще остане такава. Или пък Илон Мъск ще размисли и ще сформира нов екип. Споделете какво мислите по темата, а след това може да гледате нашето представяне на Tesla Model 3, ако все още не сте.

Коментирай

Sending ...