Merc EQC 4×4² е по-висок от G-класата


13 Oct 2020

Ще се наложи да охладим страстите още в началото - EQC 4×4² не се предвижда за производство. Mercedes го е направил само, за да покаже на какво е способен електрическият модел. 

Окачването е същото, каквото беше използвано за феноменалното комби E 400 All-Terrain 4×4². Клиренсът е увеличен до 293 мм, многоточковото окачване с портални мостове е закрепено за същите точки, за които се закрепят и амортисьорите на стандартния модел. Чудовищните гуми са монтирани на 20-инчови джанти, а крайният продукт е с 58 мм по-висок от G-клас.

Mercedes се е погрижил за нови изкуствени звуци, защото явно звуците, които са се чували по време на офроуд, са били плашещи. Задвижващата система не е променена - електромоторът доставя достатъчните 408 к.с. и 760 Нм, захранван от 80-киловатчасова батерия.

 

Сбогом V10!