MV Agusta Dragster 800 Rosso и Turismo Veloce 800 Lusso SCS влизат в редиците на Hertz Ride


21 Oct 2020

Какво е Hertz Ride? Вероятно сте чували за Hertz, гигантът за отдаване на коли под наем – Hertz Ride работи на подобен принцип, но машините са с по две колела. Което е супер, защото е шанс за нас, мечтаещите за подобни машини, да ги карат, без да ги купуват.

Най-новите попълнения в редиците на компанията са байкове-мечти: MV Agusta Dragster 800 Rosso и Turismo Veloce 800 Lusso SCS. Единственото за което може да ни е яд, е че Hertz Ride оперира на териториите на Португалия, Испания, Франция, Италия, Австрия, Словения и САЩ, но не и у нас. А двете нови машини ще могат да се карат под наем първо в Италия и Франция, по-късно през 2021-ва и в останалите страни.

За щастие обаче марката MV Agusta е официално представена у нас, което значи, че феновете на екзотичните двуколесни машини могат да видят, до-коснат и дори чуят въпросните байкове. И понеже те не са чак толкова поз-нати, ето малко информация именно за тези два модела.

MV Agusta Dragster 800 Rosso е агресивно изглеждащ роудстър с 3-цилиндров двигател с обем 798 куб. см, който звучи страхотно. Ако не сте чували „тройката“ на MV Agusta, сетете се за 6-цилиндровият боксер на Porsche – саундтракът е много сходен. Мощността му е 110 к.с. при 11 500 об/мин, масата е 168 кг, а максималната скорост – 237 км/ч.

За стабилността се грижи тракшън контролът, който може да се регулира в цели 8 позиции, а режимите на каране са 4: Sports, Race, Rain и Custom. За сигурността при спиране се грижи и модерният сензор на Bosch 9 Plus ABS и мощната спирачна система на Brembo. Ако искате да разберете повече за Agusta Dragster 800 Rosso, кликенте на която и да е от тези снимки тук.

MV Agusta Turismo Veloce 800 Lusso SCS е машина с различен профил, също емоционална и задвижвана от агрегата на Dragster 800, но с всички удобства за дълъг път. Изключително интересна при нея е специалната тех-нология на съединителя – SCS (Smart Clutch System).

Казано накратко, това е съединител с електронен контрол, уникален за MV Agusta, чиято разработка е отнела повече от 3 години и хиляди тестови ки-лометри. Неслучайно капакът на механизма е прозрачен, за да изложи на показ работните му части.

Допълнително удобство е и системата за превключване на скоростите без съединител, в двете посоки, което е значително улеснение при дълги прехо-ди. Повече за модела може да научите, като кликнете на някоя от снимките тук.

Сбогом V10!