Brabus Rocket 900 ускорява от 0-100 км/ч за 2,8 секунди и развива 330 км/ч


23 Oct 2020

Brabus Rocket 900. Комбинацията от Brabus и Rocket винаги е предизвиквала вълнение, независимо дали цифрената добавка след тях е 800 или 900. С такива табелки излизат най-бруталните творения на черните магьосници от Ботроп и новата „ракета“ не е изключение.

Колата е базирана на Mercedes-AMG GT 63 S 4Matic+, който серийно се задвижва от 4-литров битурбо V8 с 639 к.с. и 900 Нм, данни определящи го, като най-мощният сериен автомобил на марката. Официалните му данни са 0-100 за 3,2 секунди и максимална скорост от 315 км/ч.

Brabus обаче са увеличили работния обем на 4,5 литра и по традиция са сменили турбините със „специални Brabus“, надуващи с налягане от 1,4 бара. За да диша още по-добре мотора са добавени и доста хищно изглеждащи ‘ram-air’отвори в предната решетка. Изпускателната система пък е от неръждаема стомана.

Резултатите? Максимална мощност от 900 к.с. при 6200 об/мин и 1050 Нм въртящ момент, който е ограничен електронно, за да не счупи 9-степенната Speedshift MCT кутия с два съединителя и компонентите на 4Мatic+ системата за двойно задвижване. Без рестрикцията моторът изкарва 1250 Нм при 2900 об/мин.

Динамиката? Ускорение от 0-100 км/ч за 2,8 секунди, 9,7 секунди от 0-200, а 300 км/ч от място се постигат за 23,9 секунди. Максималната скорост е електронно ограничена на 330 км/ч. Ле-ле.

Дизайнът е подобаващо агресивен. Силно впечатление правят карбоновите дискове на 21- и 22-инчовите джанти (отпред/отзад), обути в Pirelli P-Zero гуми с размери 275/35 ZR 21 и 335/25 ZR 22. Карбонова е и муцуната, задният спойлер и дифузьорът.

Отвътре Brabus също са се постарали, като в екземпляра от снимките са боядисали точно 215 компонента в кокпита, в същия цвят, като екстериора. Разбира се при поръчка клиентът може да избере други решения и кожи, все пак при серия от едва 10 коли би следвало почти всичко да е възможно.

Фенове сме! A вие?