Fake или не? Още една суперкола от България!


04 Jan 2021

Колкото и да ни се ще да вярваме, трудно можем да си представим, че някога в България ще се пръкне каквато и да е кола, още повече суперкола. Поради това приемаме с известни резерви информациите за различни супер проекти от родината ни.

Първият такъв беше за електрическа хиперкола от село Туховища. Сега получихме информация и за нов проект, който ще се сглобява в Пловдив.

Споделяме информацията, която получихме, в оригинален вид. Дали е измислица или наистина можем да очакваме нещо толкова яко от България, преценете сами.
 
Външност:

Външността на колата с изнесена напред кабина и средноразположен двигател зад седалките е нарисувана през 2007 г., докато окончателният триизмерен модел е създаден през 2012 година с програмата Rhinoceros. Мощните инструменти на Rhino за изграждане на NURBS повърхнини способстваха за удобното превъплъщаване на ръчно начертаните рисунки в триизмерното пространство. Оформлението на колата е умело съчетание от изчистени елементи и силно изразени извивки, вдъхновени от естествената красота на женското тяло.

Вътрешност:
Замисълът за вътрешното оформление е да се наблегне на ергономията и леките за окото форми, които да не отвличат вниманието на водача. Особено внимание е обърнато на неповторимото оформление на механичните прибори на таблото и осигуряване на по-широко пространство за краката, за да се предостави най-доброто изживяване за водача. Когато е необходим, течнокристалният екран може да се изведе в средната част на таблото, а възможността той да бъде изцяло скрит прави таблото по-стилно. Вътрешността все още търпи промени и подобрения в няколко ключови области, като се прилага досега натрупаният опит по отношение на ергономията от предишни проекти.

Задвижване:
М681 се разработва с мисълта за вграждане на разнообразни двигатели и предавателни кутии. Първоначално тя ще бъде оборудвана с ДВГ поради мощния рев и възхитителните звукови трептения, които са притегателната черта на този вид задвижване. За в бъдеще се предвижда и втора разновидност на колата, която да се задвижва от електрически двигатели с батерии, като друга възможност за избор на тези, които предпочитат „по-зелени“ коли и умерени звукови способности. Моделът с ДВГ и ръчна предавателна кутия ще струва 1 милион евро по-малко от модела с ДВГ и самостоятелна предавателна кутия. Носи се предание, че истинските мъже карат коли със скоростен лост.

Производителност:
Честните и умерени данни за производителността осигуряват увереност, че предварително набелязаните възможности на колата, като например върхова скорост и ускорение, ще бъдат лесни за постигане след появата на колата на пазара и последващите изпитания. Гръмките обещания и неизпълнението на набелязаните стойности е вредна практика в сферата на свръхколите, която обаче няма място при нас.
Ускорение от 0 до 100 км/ч: Повече от 0,3 секунди.
Върхова скорост: По-малко от 794 км/ч.
Обсег с едно зареждане: Колкото – толкова.
Мощност: Нищо гръмко; просто достатъчна за придвижване от точка А до точка Б по вълнуващ начин.

Технически особености:
Кабина от смесени материали с отделящи се предна и задна подрами.
Многораменно предно окачване с променливи ъгли на полегатост и килнатост на колелата за по-добро сцепление при всякакви условия.
Нагласяема твърдост на окачването тип „избутваща щанга“.
Променива височина на возията.
Хитроумно решение при преминаване през ограничители на скоростта.
Премахване на стабилизиращите щанги по желание, с цел по-мека возия по обществената пътна мрежа (леко влошава представянето на състезателна писта).
Малък брой на външните панели за по-изчистен вид и понижаване на теглото.
Възможности за боядисване на купето в две или три разцветки едновременно.
Наличие и на странични огледала, и на камери за задно виждане.
Излизащ от таблото скрит течнокристален екран.
+ Още няколко, но те ще бъдат изненада за по-късен момент.

Размери (възможна е лека промяна):
Дължина: 4833 мм
Широчина: 2146 мм
Широчина със страничните огледала: 2430 мм
Височина: 1144 мм
Междуосие: 2900 мм (с възможност за поставяне и на огромни двигатели)
Просвет: Променлива височина на возията по желание на водача
Преден надвес: 1093 мм
Заден надвес: 841 мм
Предни гуми: 558,8 мм / 22 цола
Задни гуми: 584,2 мм / 23 цола

Основни поставени цели:
По-бързо ускорение по права линия от съперничещи модели: Не е от значение
По-бърза обиколка на състезателна писта от съперничещи модели: Не е от значение
Красива, изискана и съблазняваща външност: Да
Удобна и функционална вътрешност: Да
Приятно усещане при каране, подсилено от направлявания скоростен лост и механични прибори на таблото: Да
Икономичност: Това е свръхкола, така че не очаквайте чудеса за разхода на гориво
Влизане в кабината и излизане от нея: Донякъде предизвикателно
Лесна поправка и поддръжка: Да
Подбуждане на възхита: Много високо
Възможности за донагласяне: Лудешки!

Облик на фирмения знак:
Изцяло вдъхновен от женските същност и красота.

Фирмено име, моделно име и физически копчета на таблото:
Фирменото име и моделното име, разположени на различни места по външността и вътрешността на колата, се изписват винаги с българска азбука (още позната и като изконната кирилица, дължаща името си на един от братята Свети Свети Кирил и Методий, които са разпространили българската азбука сред много от славянските народи).
* Забележка: Физическите копчета ще бъдат изработени посредством ЦПУ-фрези и тримерни печатарки от различни видове метал и печатаеми ъглеродни влакна, като ще бъдат надписани с българската азбука по подразбиране. Като допълнителна възможност по задание на поръчителя, физическите копчета могат да бъдат изработени и надписани на различен език. Ще има възможност и за избор на език в менютата на течнокристалния екран.

Цена:
Основна цена от 3 милиона евро + допълнения + 20% ДДС + други данъци и доставка. Оборудването със самостоятелна предавателна кутия добавя 1 милион евро към основната цена.

Сбогом V10!