Ричард Хамънд продаде този 1999 Lotus Esprit Sport 350 и още возила за 250 хил. паунда

  • 1999 Lotus Esprit Sport 350 и още 55 снимки. 1999 Lotus Esprit Sport 350 и още 55 снимки.
  • 1959 Bentley S2 и още 55 снимки на останалите возила. 1959 Bentley S2 и още 55 снимки на останалите возила.
  • 1959 Bentley S2. 1959 Bentley S2.
  • 1959 Bentley S2. 1959 Bentley S2.
  • 1959 Bentley S2. 1959 Bentley S2.
  • 1959 Bentley S2. 1959 Bentley S2.
  • 1959 Bentley S2. 1959 Bentley S2.
  • 1959 Bentley S2. 1959 Bentley S2.
  • 1959 Bentley S2. 1959 Bentley S2.
  • 1959 Bentley S2. 1959 Bentley S2.
  • 1959 Bentley S2. 1959 Bentley S2.
  • 1969 Porsche 911Т. 1969 Porsche 911Т.
  • 1969 Porsche 911Т. 1969 Porsche 911Т.
  • 1969 Porsche 911Т. 1969 Porsche 911Т.
  • 1969 Porsche 911Т. 1969 Porsche 911Т.
  • 1969 Porsche 911Т. 1969 Porsche 911Т.
  • 1969 Porsche 911Т. 1969 Porsche 911Т.
  • 1969 Porsche 911Т. 1969 Porsche 911Т.
  • 1969 Porsche 911Т. 1969 Porsche 911Т.
  • 1969 Porsche 911Т. 1969 Porsche 911Т.
  • 1969 Porsche 911Т. 1969 Porsche 911Т.
  • 1969 Porsche 911Т. 1969 Porsche 911Т.
  • 1969 Porsche 911Т. 1969 Porsche 911Т.
  • 1999 Lotus Esprit Sport 350. 1999 Lotus Esprit Sport 350.
  • 1999 Lotus Esprit Sport 350. 1999 Lotus Esprit Sport 350.
  • 1999 Lotus Esprit Sport 350. 1999 Lotus Esprit Sport 350.
  • 1999 Lotus Esprit Sport 350. 1999 Lotus Esprit Sport 350.
  • 1999 Lotus Esprit Sport 350. 1999 Lotus Esprit Sport 350.
  • 1999 Lotus Esprit Sport 350. 1999 Lotus Esprit Sport 350.
  • 1999 Lotus Esprit Sport 350. 1999 Lotus Esprit Sport 350.
  • 1999 Lotus Esprit Sport 350. 1999 Lotus Esprit Sport 350.
  • 1999 Lotus Esprit Sport 350. 1999 Lotus Esprit Sport 350.
  • 1927 Sunbeam Model 2. 1927 Sunbeam Model 2.
  • 1927 Sunbeam Model 2. 1927 Sunbeam Model 2.
  • 1927 Sunbeam Model 2. 1927 Sunbeam Model 2.
  • 1927 Sunbeam Model 2. 1927 Sunbeam Model 2.
  • 1932 Velocette KSS Mk1. 1932 Velocette KSS Mk1.
  • 1932 Velocette KSS Mk1. 1932 Velocette KSS Mk1.
  • 1932 Velocette KSS Mk1. 1932 Velocette KSS Mk1.
  • 1932 Velocette KSS Mk1. 1932 Velocette KSS Mk1.
  • 1932 Velocette KSS Mk1. 1932 Velocette KSS Mk1.
  • 1932 Velocette KSS Mk1. 1932 Velocette KSS Mk1.
  • 1932 Velocette KSS Mk1. 1932 Velocette KSS Mk1.
  • 1976 Kawasaki Z900 A4 1976 Kawasaki Z900 A4
  • 1976 Kawasaki Z900 A4. 1976 Kawasaki Z900 A4.
  • 1976 Kawasaki Z900 A4. 1976 Kawasaki Z900 A4.
  • 1976 Kawasaki Z900 A4. 1976 Kawasaki Z900 A4.
  • 1976 Kawasaki Z900 A4 1976 Kawasaki Z900 A4
  • 1977 Moto Guzzi Le Mans Mk1. 1977 Moto Guzzi Le Mans Mk1.
  • 1977 Moto Guzzi Le Mans Mk1. 1977 Moto Guzzi Le Mans Mk1.
  • 1977 Moto Guzzi Le Mans Mk1. 1977 Moto Guzzi Le Mans Mk1.
  • 1977 Moto Guzzi Le Mans Mk1. 1977 Moto Guzzi Le Mans Mk1.
  • 2019 Norton Dominator 961 Street Limited Edition. 2019 Norton Dominator 961 Street Limited Edition.
  • 2019 Norton Dominator 961 Street Limited Edition. 2019 Norton Dominator 961 Street Limited Edition.
  • 2019 Norton Dominator 961 Street Limited Edition. 2019 Norton Dominator 961 Street Limited Edition.
  • 2019 Norton Dominator 961 Street Limited Edition. 2019 Norton Dominator 961 Street Limited Edition.
  • 2019 Norton Dominator 961 Street Limited Edition. 2019 Norton Dominator 961 Street Limited Edition.

09 Nov 2021

Или по-точно за 231 524 паунда, които правят 271 369 евро или 530 537 лв. Търгът се проведе тази неделя (07.11), а автомобилната колекция Хамънд бе съставена от 1959 Bentley S2 продадено за 32 625 паудна, 1969 Porsche 911T, произведено същата година и месец, като… Хамънд, за 60 750 паунда и 1999 Lotus Esprit Sport 350 отишъл си за 65 250 паунда.

Класическите мотоциклети на Хамстера са не по-малко впечатляващи. 1927 Sunbeam Model 2 продаден за 7087 паунда, 1932 Velocette KSS Mk1 за 9225 паунда, 1976 Kawasaki Z900 A4, за 15 750 паунда, 1977 Moto Guzzi Le Mans Mk1 за 15 187 паунда, и най-новият екземпляр - 2019 Norton Dominator 961 Street Limited Edition за 25 650 паунда.

Защо обаче Ричард се лиши от тези прекрасни превозни средства, които сам казва, че обича, в това видео тук? Ами, там също разкрива причината – разрастването на неговата работилница за реставрация на класически автомобили. Бившият водещ на TopGear е решил да разширява бизнеса си и да помага на други ценни четириколесни, да продължат да съществуват.

Най-достъпният пикап у нас?