‘The Flip’ e купе Mercedes-Benz с емблема на мече и дизайн на Уил Ай Ем
Уил Ай Ем или will.i.am, или Уилям Джеймс Адамс. Или, онзи от ‘Black Eyed Peas’, както много биха го нарекли, е посланик на Mercedes-Benz. Марката го използва за маркетинг кампанията си на Merc-AMG GT 63 S E Performance, но това е нещо по-различно, по в стил демонстратор на различни идеи, както бе странният Project Maybach Concept в памет на Върджил Абло.
The Flip е базиран на четриривратия Merc-AMG GT 63, но преправен да бъде с две врати. И това, както виждате, е само една от промените извършени от West Coast Customs, които са присадили маска от… G-класа. Уил споделя в интервю за ‘Hyperbeast’: „Винаги съм мечтал да взема един автомобил и да го променя. Никога не съм мечтал за златни вериги и зъби, макар че това винаги е било част от хипхопа, преувеличението и накичването с бижута. Мечтата ми бе да модифицирам коли.“
Отпред, освен квадратната муцуна в стил ‘G Wagen’, автомобилът е и с уникална емблема с… мече. Освен ‘The Flip’, друго име, което се използва за този странен проект е ‘Bear Witness’, което обяснява логото. Уил казва, че е ползвал за вдъхновение и елементи от SL, SLS и SLR McLaren.
Защото обаче е направена, освен за реализиране мечтата на известния музикант и продуцент? Колата ще бъде продадена на търг, а сумата ще отиде за i.am/Angel Foundation, която помага за обучението на деца от бедни семейства, с профили наука, математика и изкуства.