Този класически Defender всъщност е заводски рестомод с модерен 5.0 V8


05 May 2023

Land Rover Classic представи първото си специално издание Defender с тематично наследство – Classic Defender Works V8 Islay Edition. Моделът е вдъхновен от серия IIa Land Rover, собственост на Спенсър Уилкс, която сега е част от колекцията Land Rover Classic.

На основата на същата техническа спецификация като Classic Defender Works V8, Islay Edition се задвижва от 5,0-литров V8 бензинов двигател с мощност 405 к.с., съчетан с осемстепенна автоматична скоростна кутия ZF. Всеки от моделите е цялостно реставриран, реконструиран и модернизиран, като се използват стари автомобили от 2012-2016 г. Всеки внимателно изработено и ръчно сглобен модел предоставя уникално предложение за взискателни клиенти, търсещи наистина луксозен, колекционерски класически Defender, директно от оригиналния производител.

Луксозна кожа Land Rover Windsor Ebony покрива седалките на Premium Defender, страничните тапицерии, вратите, облицовката на покрива и таблото. Детайли в цвета на каросерията обграждат централната конзола и класическата информационно-развлекателна система, като последната включва модерна функционалност като сателитна навигация, DAB радио и Bluetooth в оригинален дисплей и лицева част. Със същия цвят на каросерията Heritage Grey е скоростният лост с осемстепенната автоматична скоростна кутия ZF.

До скоростния лост има плоча, описваща подробно историята как се е появило името Land Rover. На нея е изписано как пазачът на имението Laggan, Иън Дънкан, е възкликнал на Уилкс – който е тествал модифицирания Rover, който ще стане серия I на имението Laggan – че трябва да е новият „Land“ Rover, който е карал. В допълнение, логото на наследството на Land Rover е щамповано върху волана и подглавниците на седалките. Междувременно, необичайно за Classic Defender, всички пространства за краката са покрити с мокет за допълнителна нотка лукс.

Islay Edition – подобно на Works V8 – ще ускорява от 0-100 км/ч за 5,6 секунди, докато максималната скорост е 170 км/ч. Всеки екземпляр е специално подбран и преработен с комплекта за надграждане на окачването на Defender, включващ уникално окачване, което е пригодено за подобрен комфорт и динамика на пътя, с преработена скорост на спиралните пружини и амортисьори. Включен е и комплектът за надграждане на управлението, който осигурява подобрени спирачни дискове, накладки и апарати със спецификация Works V8 за подобрена спирачна мощност.

Всички тези уникални щрихи ще ви струват доста, тъй като Land Rover Classic таксува 230 000 паунда за версия на каросерията 90 и 245 000 паунда за версия 110. 

Сбогом V10!