Renntech RIIIx e Merc-AMG GT 63 S E Performance, но с почти 1200 коня


14 Jul 2023

Леле. Merc-AMG GT 63 S E Performance е меко казано респектиращ автомобил дори в серийния си вид, в който хибридната система с битирбо V8 двигател и ел. мотор на задната ос, изкарват 843 к.с. и 1470 Нм. Те са достатъчни за 0-100 за 2,9 сек, 0-200 за под 10 сек и максимални 316 км/ч.

Американците от Renntech oбаче са сменили турбините, всмукателната система, софтуера, изпускателната система и други части, за да постигнат 1196 к.с. при 100-октанов бензин. Което означава повишение с цели 453 к.с.! Интересно е, че според официалните данни на тунера, максималният въртящ момент е 1257 Нм или с 213 Нм по-малко от при „базовия“ AMG модел. Ателието посочва производителността и с 93-октаново гориво - 965 коня и 1243 Нм.

Динамиката? Четвърт миля за 9,9 сек с 223,7 км/ч терминална скорост, а 0-60 мили в час за 2,44 сек. Второто означава 0-100 км/ч за около 2,6 секунди или също подобрение спрямо заводския Merc-AMG GT 63 S E Performance. Спирачките са по-мощни, джантите са 21-инчови отпред и 22 отзад, Renntech RPS 10.2, а цената на пакета е 94 980 долара.

Сбогом V10!