Dacia отвори първия си шоурум от ново поколение в България

  • 6 снимки 6 снимки

12 Sep 2023

След представянето на новата визуална идентичност на Dacia и интегрирането ѝ в автомобилите и комуникационните материали, обновеният дизайн навлиза и в търговските обекти. В първия шоурум на марката от ново поколение в България се превръща дилърството Ауто Франс 3000 на ул.”Резбарска” 5 в София. То отваря врати за първи път през 2005 г. и е първият официален дилър на марката Dacia в България. Сега, екстериорният и интериорният дизайн на дилърството е изцяло актуализиран, за да донесе по-голяма видимост и усещане за модерност. То демонстрира нови елементи, подчинени на новия визуален език на марката.

Шоурумите са проектирани с идеята да бъдат пестеливи, като останат само онези елементи, които са съществени за пространството и клиентското изживяване. Цветът зелен каки, ползван в различни детайли в интериора и екстериора, напомня за откритите пространства и природата, които са естествения хабитат на Dacia.

Шоурумът на Dacia трябва да може да се променя във времето и да се адаптира към различни пространства. Затова са създадени три формата, които отговарят на нуждите, произтичащи от размера на шоурума и броя на изложените автомобили. По същата причина мебелите лесно се преместват и сменят.

До началото на 2024 г. предстои обновяването на цялата дилърска мрежа в страната по новите стандарти.

„Нашата амбиция е да разпространим бързо новата идентичност на марката във всички дилърства на Dacia. Чрез пълното обновяване на дилърската ни мрежа целим да предоставим на клиентите на Dacia нова глава в развитието на марката. Очаква ги една по-горда и по-модерна Dacia, каквато заслужават“, споделя Емил Гърнев, търговски директор на Кеос София, официален вносител на Dacia в страната.

Много практичен и интересен!