Авто пазар: Продават рядко италианско комби с 2.5 мотор

  • 10 снимки 10 снимки

27 Nov 2023

Lancia отдавна не е автомобилната марка, която знаехме от 80-те и 90-те години на миналия век. В момента брандът, който е част от групата Stellantis, разполага с един единствен модел, който се предлага само в Италия. Очакват се сериозни инвестиции в бъдещето, но докато то дойде, можем да си спомним за славните години на Lancia.

Към тях ни връща това зеленикаво комби от 1991 година. Моделът е Thema, a колата се продава в България от собственик. В момента е на над 400 000 км, а под предния капак се крие 2,5-литров дизелов двигател. Няма да се впускаме в подробности, тъй като продавачът е предоставил абсолютно цялата информация, която някой може да поиска. Публикуваме я без редакторска намеса:

"Колата е докарана на ход от Италия от баща ми около 2006г.
От тогава до ден днешвн е в семвйството ни и в движение.
Ние сме 2рите собственици.
Към нея ще бъдат предадени и оригинални резервни части по избор на мераклията и посъвместна уговорка.
Съдействие при технически въпроси!
Книга с всички механични и електрически възли на автомобила. В нея има описано всяко нещо как трябва да се стегне на нютони и прочее.
Плаща и се данък до ден днешен за да не излезне от движение.
Колата има 2 чифта оригинални джанти 14". Съответно единия чифт е с летни, другия със зимни гуми. Джантите не са в перфектно визуално състояние, но са прави и здрави! (8бр джанти и гуми)
Нека започна от салона с описанието:
Алкантара по седалките и корите на вратите. Оригинална и както се досещате за тия години е захабена. Скъсвания няма, (това което се вижда на шофьорската седалка е някакъв боклук) седалките структурно са здрави.
Махагонови елементи по вратите и таблото.

ВАЖНО!!! Волана и топка ск лост не се продават с автомобила! Продава се с оригинален волан и топка ск лост!

Купе и боя:
Катастрофи и тежки удъри не е претърпявала!!!
Праговете са подменени с поръчково изработени копия на оригиналните, нейните бяха започнали да ръждясват.
Изработени са от професионалист и са подменени в сервиз със стенд, колата беше апъната на стенда за да не мръдне геометрията по време на подмяната им. Грундирани и намазани с Боди с гумени частици. Връзките освен чрез заварка са уплатнени и с индустриален уплътнител за да се спре навлизане на валга в тях. Отвътре същи са обработени против ръжда. Средства тук не са пестени!
След това е минат стенд и преден/ заден мост са перфектни.
Боята е в кофти състояние тъй като е оригиналната на колата. Има малки детайли който сме пребоядисвали с времето, но цялостно е за боя! Китосвани дебело елементи и скрити мизерии няма!
Двигател и ск. кутия.
Ск кутия работи добре, няма виене и странни шумове при каране.
Съединителя е сменен с пълен Valeo комолект преди 6000км. Горна и долна помпа на съединителя също са подменени.
Двигателя е ревизиран преди около 10 000км.
Главата е минала пълна ревизия. Пасване клапани, нови гумички клапани. Почистване/шлайф на повърхността на главата. Хидротест.
Основните и биелните лагери са сменени с чисто нови, оригинални, ремонт No:1. Коляновият вал е шлайфан съответно при добър шлайфист.
Всички уолътнения, гарнитури и семеринги са заменени с чисто нови.
ГНП и дюзи минаха ревизия в специализиран сервиз преди около 15 000км. Сменена е мембраната в ГНП.
Водната помпа е сменена преди около 7000км.
Ангренажният комплект преди под 15 000км.
Окачване и общи интервенции:
Преди амортисьори са сменени с нови заедно с пеужините и лагер тампоните преди около 15 000км
Окачването бих казал има нужда от още работа за да стане както трябва. Но нищо страшно.
Кормилната рейката е рециклирана преди около 20 000км.
Основният кабел на масата на автомобила е подменен с нов многожилен проводник, по спомен над 25кв.
Халогени оригинални така и не намерих и тези съм си ги напасвал в оригиналните основи (само основите имах), но седят добре и са функционални.
Задната щора в багажника е оригиналната, пининфарина.
.........
Колата последните месеци седи прибрана на село прибрана в плевня на сухо и покрита с брезент. Пали се всяка седмица за кратко време и се раздвижва за да не се застоява прекалено.
За снимките сме я извадили и поизмили от прахта. Извинявам се за леко немърливият им вид."

Цената? 4999 лв. Повече информация можете да видите в оригиналната обява.

Много практичен и интересен!