И Mazda се пусна в играта с абонаменти за екстри в автомобилите


07 Aug 2024

По традиция японските производители обикновено стоят настрана от набиращите бързо популярност тенденции в автомобилната индустрия. По неизвестни за нас причини обаче, Mazda се е подвел по течението и в момента иска абонаментна сума за някои от екстрите в своите автомобили в САЩ.

Когато семейството от функции Connected Services на Mazda се появи за първи път, то беше безплатно за клиентите. Не всички обаче разбраха, че става въпрос за само първите три години от услугата, които започват да изтичат за по-голяма част от потребителите. Това означава, че някои от екстрите, с които са разполагали досега, вече се плащат на месечна база.

Срещу 10 долара на месец собствениците на модели Mazda след 2019 година могат да получат обратно следните функции в автомобилите си: дистанционно отключване и заключване на автомобила чрез мобилно приложение, местонахождение на превозното средство и стартиране на мотора от дистанция - екстра, която е доста силно ценена в САЩ.

Много по-добра от предишната?