Първото 4-местно „конче“ с турбо V8: Ferrari GTC4 Lusso Т

  • Първото 4-местно „конче“ с турбо V8: Ferrari GTC4 Lusso Т Първото 4-местно „конче“ с турбо V8: Ferrari GTC4 Lusso Т
  • Първото 4-местно „конче“ с турбо V8: Ferrari GTC4 Lusso Т Първото 4-местно „конче“ с турбо V8: Ferrari GTC4 Lusso Т
  • Първото 4-местно „конче“ с турбо V8: Ferrari GTC4 Lusso Т Първото 4-местно „конче“ с турбо V8: Ferrari GTC4 Lusso Т
  • Първото 4-местно „конче“ с турбо V8: Ferrari GTC4 Lusso Т Първото 4-местно „конче“ с турбо V8: Ferrari GTC4 Lusso Т

22 Sep 2016

Да, новото издание на „шутинг брейк“ Ferrari-то се задвижва от турбо мотор. Обемът му е 3,9 литра, V8, който генерира 610 к.с. при 7500 об/мин и 760 Нм между 3000 и 5250 об/мин. Благодарение на по-лекия мотор, в сравнение с V12-ката, разпределението на масата сега е в съотношение 46/56% отпред/отзад.

От Ferrari казват да не се притесняваме за неща, като турбо дупката, защото са снабдили Ferrari GTC4 Lusso Т с нещо наречено Variable Boost Management, което я елиминирало напълно. За по-доброто управление пък се грижи 4WS системата, която завива и задните колела.

Първородната Godzilla!