Bugatti Veyron правено в Казахстан. Моторът е 500-кубиков, а колата е за деца. Мега играчката! Видео

  • Bugatti Veyron правено в Казахстан. Моторът е 500-кубиков, а колата е за деца. Мега играчката! Видео Bugatti Veyron правено в Казахстан. Моторът е 500-кубиков, а колата е за деца. Мега играчката! Видео
  • Bugatti Veyron правено в Казахстан. Моторът е 500-кубиков, а колата е за деца. Мега играчката! Видео Bugatti Veyron правено в Казахстан. Моторът е 500-кубиков, а колата е за деца. Мега играчката! Видео
  • Bugatti Veyron правено в Казахстан. Моторът е 500-кубиков, а колата е за деца. Мега играчката! Видео Bugatti Veyron правено в Казахстан. Моторът е 500-кубиков, а колата е за деца. Мега играчката! Видео
  • Bugatti Veyron правено в Казахстан. Моторът е 500-кубиков, а колата е за деца. Мега играчката! Видео Bugatti Veyron правено в Казахстан. Моторът е 500-кубиков, а колата е за деца. Мега играчката! Видео
  • Bugatti Veyron правено в Казахстан. Моторът е 500-кубиков, а колата е за деца. Мега играчката! Видео Bugatti Veyron правено в Казахстан. Моторът е 500-кубиков, а колата е за деца. Мега играчката! Видео
  • Bugatti Veyron правено в Казахстан. Моторът е 500-кубиков, а колата е за деца. Мега играчката! Видео Bugatti Veyron правено в Казахстан. Моторът е 500-кубиков, а колата е за деца. Мега играчката! Видео

26 Sep 2016

Докато Merc-AMG показват малокалибрени детски колички, то в Казахстан не си играят. Абсолютно. Количката е казахстанско производство и за разлика от десетките нелепи реплики, тази е изпълнена изключително приятно и с малко по-различна цел. Докато „дървените“ копия са предназначени за не много умни и далеч небогати хора, то този модел е направен единствено с цел кеф, като е подходящ за каране и от деца. Ако изключим факта, че двигателят му и типа изискват категория.

Изработката е отнела две години, а супер точното копие на купето в мащаб е направено от стъклопласт. Задвижването идва от 500-кубиков двигател от макси скутер, както и CVT трансмисията: тоест, колата може да се нарече и автоматик. За да добиете представа за мащаба, гумите са с 15-инчов диаметър, а в колата се чувстват комфортно хора с височина между 120 и 160 см. И понеже супер култовото возило няма регистрационни табели, може да се кара на картинг писти или други подобни затворени съоръжения.

Специални поздравления за хората от казахстанското студио ATS Tuning базирано в Алмати, изпълнили този проект по такъв начин. Браво.

Първородната Godzilla!