Новият Suzuki V-Strom 650. Моторът, който може би подценявате, вече още по-способен за 2017

  • Новият Suzuki V-Strom 650 Новият Suzuki V-Strom 650
  • Новият Suzuki V-Strom 650 Новият Suzuki V-Strom 650
  • Новият Suzuki V-Strom 650 Новият Suzuki V-Strom 650

10 Oct 2016

Suzuki не е една от най-гъвкавите мотоциклетни марки. V-Strom пък никога не е блестял с красотата си или със супер хай-тек решения, но истината е, че този мотоциклет е адски ефективен. Това е моделът, - 650-ката, а също и 1000-ката, макар че доста от феновете на модела повече харесват по-малкия мотор -, който тихо заема своето място в пазарната ниша на адвенчър турърите, без да крещи „Аз съм велик!“, карто същевременно върши адски много работа.

The underdog? Не, по-скоро тихичък завоевател. Който Suzuki обнови за 2017-та. Промените не са радикални, но са направили байка още по-ефективен. Двигателят, 645-кубиковата двойка, която е на този свят от доста време, е получила над 60 нови компонента и вече отговаря на EU4. И генерира повече тяга. Старият ауспух е отпаднал в полза на компонент, който прилича доста на този при 1000-ката, а рамата е непроменена – коравата схема с алуминиево рамо отзад.

V-Strom 650 вече идва и с контрол на сцеплението, даващ възможност за избор на 3 режима: сериозна намеса, не толкова сериозна намеса и Off, за никаква намеса. Таблото с нов LCD също е ново и доста по-съвременно, вече има 12-волтов извод за зареждане на каквото си решите, а предното стъкло се настройва по височина в 3 степени, като от Suzuki са работили и по аерото му, за да намалят значително резонирането му при високи скорости. Заключение? Без генерални промени, Suzuki са направили един доста добър авантюрист, още по-добър. А цената му, която още не е обявена за България, със сигурност ще бъде под тази на конкуренцията. Още един плюс.

Първородната Godzilla!