Чехи увиха мотоциклет около 2,5-литров V6 и го нарекоха FGR Midalu 2500 V6. Тежи 262 кг и развива 240 коня. Галерия и видео
FGR Midalu 2500 V6, чешката машина, която бе показана през 2011 влиза в серийно производство. Бройките ще са малко, като всяка ще се продава за около 120 000 евро. Хмм, доста пари за подобно творение, като се има предвид, че за около 35 000 евро може да си вземете BMW K 1600 GT, с 6-цилиндров редовак, 160 коня и 175 Нм.
Но, при FGR Midalu 2500 V6 идеята е друга. За разлика от бавареца, чехът е гол мотор, което не му пречи да тежи 262 кг празен, което пак не е съвсем прекалено. За сравнение пак ще дадем мотоциклет на баварците, само че техния скутер BMW C 650 GT, който тежи... 261 кг, макар и зареден за път. Но, пак, макси скутерите са си тежки машини.
Смисълът на FGR Midalu? V6-така, грандоманщината, кефът от това да спреш 2,5-чката пред бара и цяла вечер да не спрете да отговаряте на въпроси за него. Защото се съмняваме, че тази машина става за сериозно каране. Не е лека, а резервоарът на дали ще ви позволи по повече от 150-ина километра между зарежданията.
Иначе, окачването е Öhlins USD отпред, вилка с пълен набор от реглажи, а отзад също работи напълно настройващ се шведски шок. Рамата е стоманена, тръбна, а почти всички панели са изработени от карбон. Смислен или не, моторът е готин, защото идеята и реализацията са нестандартни. Поздравления за чехите.