Ръчно гравиран Nissan GT-R, малка лодка с 11,7-литров V8 и 1200 коня. Нормално за SEMA: 25 от най-изчанчените експонати на изложението. Галерия
-
Kuhl Racing Nissan GT-R. „Позлатена“ R35-ца, гравирана на ръка. Адското търпение и умение, респект. Колата идва от Япония, а процедурата е отнела 7 месеца. Браво.
-
Mini Pick-Up. Пикапче Mini, но с 1000 конски сили. Спойлерът е задължителен, а вътре са подредени 24 уреда на таблото. Без майтап.
-
Toyota GT4586. Или GT86-ицата, на която щатският дрифтър Райът Тюрк присади 4,5-литрово италианско сърце от Ferrari 458 Italia. Писахме за нея няколко пъти. Мега!
-
Muzilla. Нищо общо с браузъра, който се изписва по друг начин. Това е 1970 Ford Mustang Fastback с 3,8-литров битурбо V6 от Nissan GT-R. Одобряваме.
-
Rolls-Royce рат род. Още един рат, базиран на Rolls. Е, няма по-стилно изпълнение в този дух. Дали кралицата би се возила в такъв? Питаме глупости.
-
Ментовият байк. Никакво инфо за машината, която изглежда объркана. Чопър ли иска да бъде, шосейка? Задната гума обаче цепи мрака.
-
Winnebago Happy Camper. Невзрачен? Никак даже. Щатската класика е пипната от Wenger Motorsports и вози семейството с 6,7-литров V8 и 900 коня. Ускорява от 0-80 км/ч за 3,2 сек. Не е зле, за маса от над 4 тона.
-
Jeep Willys. Но не какъв да е, а с 1500 коня. Моторът на джипчето е приказен сбор от части. Протягащите се назад колелца не са случайни...
-
Колата-дънер. Както се вижда, автомбилът е изработен предимно от дърво. Базиран е на стара Mazda RX-7 и е вписана в книгата на „Гинес“, като най-бързата кола... дънер.
-
Formula D MX-5. Компактното роудстърче, но леееко пипнато. Моторът е ванкелов, трироторен, с турбо и нитро система. Мощността е над 1000 коня, колата е мега дрифтачка.
-
Peterson Placecraft. Съвсем нормална моторничка, с 11,7-литров V8, с две турбини и 1200 коня. Няма смисъл да казваме повече.
-
Kuhl Racing Subaru WRX STI. Дело на същите хора, които са гравирали и златния GT-R. Отново, респект към изработката и търпението.
-
Детската количка. Както се вижда, тук няма място за педали, а за истинско ДВГ. Не се споменава какъв е моторът, но изглежда... достатъчен.
-
1948 Ford F5 и 1965 GMC C10. Качен на масивно въздушно окачване, а върху него GMC C10 наречен ‘Demon Smurf. Силна комбина.
-
Harley Road Glide. Турбиниран Harley багър, боядисан в зелено Shoreditch Alleyway Green. Мощност – 150 коня; скромност: никаква. Кефят ни джантите в стил перки на турбини.
-
Weaver Customs. Long Haul. Камионче дълго 9 метра, задвижвано от Cummins дизел с една турбина и 600 коня. Отзад пък е качен хотрод пикапче, базирано на 1994 Dodge Ram. С дизелов мотор и 1500 коня...
-
Мега карт! Потенциално най-якия карт в света! Моторът е 6,7-литров, нафтов. За съжаление не е вързан с гумите, а и не виждаме място за пилота. Но, където има желание има и начин.
-
Rocket Bunny RX-7. Злата Mazda с черно около очите. Без предна решетка, а огледалата са там, където японците обичат да ги слагат.
-
Rat Rod Trophy Truck. Рат родите не са особено популярни у нас, но в САЩ са си супер куул. Този пикап се радва на брутално окачване с ход от 36 см. Двигателят е LS6-ичка, 5,7 V8.
-
Fab Fours Kymera. Брутална офроуд машина, базирана на 2015 Chevy Colorado. Fox Racing окачване, маса от 5,5 тона и 5,9-литров турбодизел Cummins. Става.
-
Hauk 45. Дааа, базиран е на 1948 Willys, като задната ос е с по две гуми от страна. По-якото обаче е, че дръжките на вратите са направени от пистолети Colt. Моторът е Cummins дизел.
-
Vanderhall Laguna. Три колела, осем ауспуха(!) и 1,4-литров турбо мотор. Купето е карбоново, а предаването предно. Тази струваща 75 000 долара (ауч!) машинка би следвало да се движи добре.
-
Mitsuoka Orochi. Грозното японско пате, каквото има и в България. Моторът е 3,3-литров Toyota V6. За съжаление компанията бе закрита наскоро. Автомобилният свят стана с една идея по-скучен.
-
Танкът на Би Джей Боудуин. Същият Би Джей, който лудееше из YouTube с Monster Chavy пикапа, вече си има и танк. Базиран на 1959 Ferret Scout, като оригиналния Rolls-Royce мотор е сменен със LS-ка.
-
И накрая, Йода в хром. Защо? Защото може. Това е SEMA и тук всички се приема за нормално.
03 Nov 2016
Абсолютно нормално, да облечеш Nissan GT-R в метални одежди и да го гравираш на ръка. В продължение на 9 месеца. Или да качиш 11,7-литров HEMI V8 на малка лодка. Или пък да монтираш 6,7-литров дизел на карт. В дните между 1 и 4 ноември може да видите всичко, ако скочите до Лас Вегас, Невада.
Това е най-известното, шарено, откачено, още по-откачено и престижно тунинг изложение в света. Вече писахме за няколко от тамошните експонати, но просто нямаме достатъчно ръце, очи и мозъци, за да покрием огромното море от коли, мотори, лодки и... Йода, да, показани на тазгодишното шоу. За щастие попаднахме на готина селекция, дело на колегите от topgear.com.
Представяме ви я и при нас, 25 от най-откачените експонати на SEMA 2016. Двадесет и пет машинки с кратко описание под всяка. Слагайте слънчевите очила и започвайте да цъкате.
-
02 Oct 2023 Жестоко смачкан Land Cruiser бе»
-
02 Oct 2023 Toyota Century SUV е японският»
-
28 Sep 2023 ВИДЕО: Представяме ви Toyota bZ4X,»
-
27 Sep 2023 Все пак може и да има Mazda 6»
-
17 Sep 2023 Toyota обяви голям пробив при»
-
04 Sep 2023 След тежки тестове Ford Kuga бе»
-
02 Sep 2023 Това Subaru е било на Колин Макрей.»
-
01 Sep 2023 Новият MINI Cooper дебютира първо»