Ръчно гравиран Nissan GT-R, малка лодка с 11,7-литров V8 и 1200 коня. Нормално за SEMA: 25 от най-изчанчените експонати на изложението. Галерия

  • Kuhl Racing Nissan GT-R. „Позлатена“ R35-ца, гравирана на ръка. Адското търпение и умение, респект. Колата идва от Япония, а процедурата е отнела 7 месеца. Браво. Kuhl Racing Nissan GT-R. „Позлатена“ R35-ца, гравирана на ръка. Адското търпение и умение, респект. Колата идва от Япония, а процедурата е отнела 7 месеца. Браво.
  • Mini Pick-Up. Пикапче Mini, но с 1000 конски сили. Спойлерът е задължителен, а вътре са подредени 24 уреда на таблото. Без майтап. Mini Pick-Up. Пикапче Mini, но с 1000 конски сили. Спойлерът е задължителен, а вътре са подредени 24 уреда на таблото. Без майтап.
  • Toyota GT4586. Или GT86-ицата, на която щатският дрифтър Райът Тюрк присади 4,5-литрово италианско сърце от Ferrari 458 Italia. Писахме за нея няколко пъти. Мега! Toyota GT4586. Или GT86-ицата, на която щатският дрифтър Райът Тюрк присади 4,5-литрово италианско сърце от Ferrari 458 Italia. Писахме за нея няколко пъти. Мега!
  • Muzilla. Нищо общо с браузъра, който се изписва по друг начин. Това е 1970 Ford Mustang Fastback с 3,8-литров битурбо V6 от Nissan GT-R. Одобряваме. Muzilla. Нищо общо с браузъра, който се изписва по друг начин. Това е 1970 Ford Mustang Fastback с 3,8-литров битурбо V6 от Nissan GT-R. Одобряваме.
  • Rolls-Royce рат род. Още един рат, базиран на Rolls. Е, няма по-стилно изпълнение в този дух. Дали кралицата би се возила в такъв? Питаме глупости. Rolls-Royce рат род. Още един рат, базиран на Rolls. Е, няма по-стилно изпълнение в този дух. Дали кралицата би се возила в такъв? Питаме глупости.
  • Ментовият байк. Никакво инфо за машината, която изглежда объркана. Чопър ли иска да бъде, шосейка? Задната гума обаче цепи мрака. Ментовият байк. Никакво инфо за машината, която изглежда объркана. Чопър ли иска да бъде, шосейка? Задната гума обаче цепи мрака.
  • Winnebago Happy Camper. Невзрачен? Никак даже. Щатската класика е пипната от Wenger Motorsports и вози семейството с 6,7-литров V8 и 900 коня. Ускорява от 0-80 км/ч за 3,2 сек. Не е зле, за маса от над 4 тона. Winnebago Happy Camper. Невзрачен? Никак даже. Щатската класика е пипната от Wenger Motorsports и вози семейството с 6,7-литров V8 и 900 коня. Ускорява от 0-80 км/ч за 3,2 сек. Не е зле, за маса от над 4 тона.
  • Jeep Willys. Но не какъв да е, а с 1500 коня. Моторът на джипчето е приказен сбор от части. Протягащите се назад колелца не са случайни... Jeep Willys. Но не какъв да е, а с 1500 коня. Моторът на джипчето е приказен сбор от части. Протягащите се назад колелца не са случайни...
  • Колата-дънер. Както се вижда, автомбилът е изработен предимно от дърво. Базиран е на стара Mazda RX-7 и е вписана в книгата на „Гинес“, като най-бързата кола... дънер. Колата-дънер. Както се вижда, автомбилът е изработен предимно от дърво. Базиран е на стара Mazda RX-7 и е вписана в книгата на „Гинес“, като най-бързата кола... дънер.
  • Formula D MX-5. Компактното роудстърче, но леееко пипнато. Моторът е ванкелов, трироторен, с турбо и нитро система. Мощността е над 1000 коня, колата е мега дрифтачка. Formula D MX-5. Компактното роудстърче, но леееко пипнато. Моторът е ванкелов, трироторен, с турбо и нитро система. Мощността е над 1000 коня, колата е мега дрифтачка.
  • Peterson Placecraft. Съвсем нормална моторничка, с 11,7-литров V8, с две турбини и 1200 коня. Няма смисъл да казваме повече. Peterson Placecraft. Съвсем нормална моторничка, с 11,7-литров V8, с две турбини и 1200 коня. Няма смисъл да казваме повече.
  • Kuhl Racing Subaru WRX STI. Дело на същите хора, които са гравирали и златния GT-R. Отново, респект към изработката и търпението. Kuhl Racing Subaru WRX STI. Дело на същите хора, които са гравирали и златния GT-R. Отново, респект към изработката и търпението.
  • Детската количка. Както се вижда, тук няма място за педали, а за истинско ДВГ. Не се споменава какъв е моторът, но изглежда... достатъчен. Детската количка. Както се вижда, тук няма място за педали, а за истинско ДВГ. Не се споменава какъв е моторът, но изглежда... достатъчен.
  • 1948 Ford F5 и 1965 GMC C10. Качен на масивно въздушно окачване, а върху него GMC C10 наречен ‘Demon Smurf. Силна комбина. 1948 Ford F5 и 1965 GMC C10. Качен на масивно въздушно окачване, а върху него GMC C10 наречен ‘Demon Smurf. Силна комбина.
  • Harley Road Glide. Турбиниран Harley багър, боядисан в зелено Shoreditch Alleyway Green. Мощност – 150 коня; скромност: никаква. Кефят ни джантите в стил перки на турбини. Harley Road Glide. Турбиниран Harley багър, боядисан в зелено Shoreditch Alleyway Green. Мощност – 150 коня; скромност: никаква. Кефят ни джантите в стил перки на турбини.
  • Weaver Customs. Long Haul. Камионче дълго 9 метра, задвижвано от Cummins дизел с една турбина и 600 коня. Отзад пък е качен хотрод пикапче, базирано на 1994 Dodge Ram. С дизелов мотор и 1500 коня... Weaver Customs. Long Haul. Камионче дълго 9 метра, задвижвано от Cummins дизел с една турбина и 600 коня. Отзад пък е качен хотрод пикапче, базирано на 1994 Dodge Ram. С дизелов мотор и 1500 коня...
  • Мега карт! Потенциално най-якия карт в света! Моторът е 6,7-литров, нафтов. За съжаление не е вързан с гумите, а и не виждаме място за пилота. Но, където има желание има и начин. Мега карт! Потенциално най-якия карт в света! Моторът е 6,7-литров, нафтов. За съжаление не е вързан с гумите, а и не виждаме място за пилота. Но, където има желание има и начин.
  • Rocket Bunny RX-7. Злата Mazda с черно около очите. Без предна решетка, а огледалата са там, където японците обичат да ги слагат. Rocket Bunny RX-7. Злата Mazda с черно около очите. Без предна решетка, а огледалата са там, където японците обичат да ги слагат.
  • Rat Rod Trophy Truck. Рат родите не са особено популярни у нас, но в САЩ са си супер куул. Този пикап се радва на брутално окачване с ход от 36 см. Двигателят е LS6-ичка, 5,7 V8. Rat Rod Trophy Truck. Рат родите не са особено популярни у нас, но в САЩ са си супер куул. Този пикап се радва на брутално окачване с ход от 36 см. Двигателят е LS6-ичка, 5,7 V8.
  • Fab Fours Kymera. Брутална офроуд машина, базирана на 2015 Chevy Colorado. Fox Racing окачване, маса от 5,5 тона и 5,9-литров турбодизел Cummins. Става. Fab Fours Kymera. Брутална офроуд машина, базирана на 2015 Chevy Colorado. Fox Racing окачване, маса от 5,5 тона и 5,9-литров турбодизел Cummins. Става.
  • Hauk 45. Дааа, базиран е на 1948 Willys, като задната ос е с по две гуми от страна. По-якото обаче е, че дръжките на вратите са направени от пистолети Colt. Моторът е Cummins дизел. Hauk 45. Дааа, базиран е на 1948 Willys, като задната ос е с по две гуми от страна. По-якото обаче е, че дръжките на вратите са направени от пистолети Colt. Моторът е Cummins дизел.
  • Vanderhall Laguna. Три колела, осем ауспуха(!) и 1,4-литров турбо мотор. Купето е карбоново, а предаването предно. Тази струваща 75 000 долара (ауч!) машинка би следвало да се движи добре. Vanderhall Laguna. Три колела, осем ауспуха(!) и 1,4-литров турбо мотор. Купето е карбоново, а предаването предно. Тази струваща 75 000 долара (ауч!) машинка би следвало да се движи добре.
  • Mitsuoka Orochi. Грозното японско пате, каквото има и в България. Моторът е 3,3-литров Toyota V6. За съжаление компанията бе закрита наскоро. Автомобилният свят стана с една идея по-скучен. Mitsuoka Orochi. Грозното японско пате, каквото има и в България. Моторът е 3,3-литров Toyota V6. За съжаление компанията бе закрита наскоро. Автомобилният свят стана с една идея по-скучен.
  • Танкът на Би Джей Боудуин. Същият Би Джей, който лудееше из YouTube с Monster Chavy пикапа, вече си има и танк. Базиран на 1959 Ferret Scout, като оригиналния Rolls-Royce мотор е сменен със LS-ка. Танкът на Би Джей Боудуин. Същият Би Джей, който лудееше из YouTube с Monster Chavy пикапа, вече си има и танк. Базиран на 1959 Ferret Scout, като оригиналния Rolls-Royce мотор е сменен със LS-ка.
  • И накрая, Йода в хром. Защо? Защото може. Това е SEMA и тук всички се приема за нормално. И накрая, Йода в хром. Защо? Защото може. Това е SEMA и тук всички се приема за нормално.

03 Nov 2016

Абсолютно нормално, да облечеш Nissan GT-R в метални одежди и да го гравираш на ръка. В продължение на 9 месеца. Или да качиш 11,7-литров HEMI V8 на малка лодка. Или пък да монтираш 6,7-литров дизел на карт. В дните между 1 и 4 ноември може да видите всичко, ако скочите до Лас Вегас, Невада.

Това е най-известното, шарено, откачено, още по-откачено и престижно тунинг изложение в света. Вече писахме за няколко от тамошните експонати, но просто нямаме достатъчно ръце, очи и мозъци, за да покрием огромното море от коли, мотори, лодки и... Йода, да, показани на тазгодишното шоу. За щастие попаднахме на готина селекция, дело на колегите от topgear.com.

Представяме ви я и при нас, 25 от най-откачените експонати на SEMA 2016. Двадесет и пет машинки с кратко описание под всяка. Слагайте слънчевите очила и започвайте да цъкате.

Първородната Godzilla!