BMW, Daimler, Volkswagen и Ford ще изградят 1000 станции за бързо зареждане из Европа. Супер

  • CCS стандартът, който най-вероятно ще стане масов CCS стандартът, който най-вероятно ще стане масов
  • Интериорът на Mercedes-Benz S 500 Plug-in Hybrid Интериорът на Mercedes-Benz S 500 Plug-in Hybrid
  • „Гърловината“ на BMW i8 „Гърловината“ на BMW i8
  • Supercharger „колонките“ на Tesla са с мощност от 120 киловата Supercharger „колонките“ на Tesla са с мощност от 120 киловата

06 Dec 2016

Наистина е голяма новина, защото тази стъпка ще промени вижданията на много хора, относно придвижването на електричество. За сега дългите преходи между държави с електромобил са невъзможни (или поне не без да прекарате няколко дни в чакане до контакта), но съвсем скоро тази джойтн венчър между BMW, Daimler, Volkswagen и Ford, ще ги направи реалност. Досега само Tesla Motors се бе заела с по-сериозното изграждане на така наречените Supercgarger станции, но американската компания така и не успява да го прави с темповете с които и се иска.

Четирите автомобилни гиганта планират да изградят първоначално около 400 точки за за бързо зареждане, разположени по протежение на основните евро маршрути. Самите накрайници за зареждане ще бъдат от типа Combined Charging System (CCS), който се смята, че ще се превърне в стандарт за индустрията, а в последствие броят на „колонките за ток“ ще нарасне до около 1000. Мощността на зарядните ще бъде „до 350 киловата“, което е почти три пъти повече от тази на Supercharger станциите на Tesla (120 киловата).

Първородната Godzilla!