Това е най-бързата Skoda Octavia правена някога. Галерия







Да, чехите обновиха и RS серията на Octavia, като бензиновото изпълнение с 2.0 TSI получи още 10 к.с., за общо 230 коня. Octavia с 230 коня, супер. Това прави 0-100 за 6,7 секунди и максимална скорост от 250 км/ч. Спринтът до сто не звучи мега динамичен, но все пак говорим за Octavia, a максималната скорост е меко казано достатъчна.
Винаги сме харесвали RS-ките, още откогато Skoda обу 130-конния си 1,9 TDI в първата Fabia. Фейслифтнатата Octavia отново идва и като дизелов RS – мощност 184 к.с. и въртящ момент от 380 Нм, което е с 30 Нм повече от този на бензиновата кола. 2017 Skoda Octavia RS TDI вдига сто за 7,9 и развива 232 км/ч.
Друг плюс на нафтовата модификация – освен ниския разход, официално 4,5 на сто - е, че може да си я купите и с 4x4, в комплект със 6-степенна DSG кутия. И като стана въпрос за двойното предаване, от третата снимка нататък ще видите фейслифтнатия Scout.
Какво ново още? Octavia може да се поръча с умни LED фарове, както и със система за контрол на окачването, даващ ви право на избор на три класически режима: Comfort, Normal и Sport. Дисплеят на топ навигацията вече е 9,2 инча, а джантите са до 19. Разумен автомобил, който вече се предлага и с най-модерната техника на VW Group.
Любопитни сме да разберем дали ключът и все още е като на Fabia и на... Bugatti Veyron.