Колата на момчето от химическото: изумителната Honda S2000. Галерия

  •  Honda S2000. Галерия 17 снимки Honda S2000. Галерия 17 снимки
  •  Honda S2000. Галерия 17 снимки Honda S2000. Галерия 17 снимки
  •  Honda S2000. Галерия 17 снимки Honda S2000. Галерия 17 снимки
  •  Honda S2000. Галерия 17 снимки Honda S2000. Галерия 17 снимки
  •  Honda S2000. Галерия 17 снимки Honda S2000. Галерия 17 снимки
  •  Honda S2000. Галерия 17 снимки Honda S2000. Галерия 17 снимки
  •  Honda S2000. Галерия 17 снимки Honda S2000. Галерия 17 снимки
  •  Honda S2000. Галерия 17 снимки Honda S2000. Галерия 17 снимки
  •  Honda S2000. Галерия 17 снимки Honda S2000. Галерия 17 снимки
  •  Honda S2000. Галерия 17 снимки Honda S2000. Галерия 17 снимки
  •  Honda S2000. Галерия 17 снимки Honda S2000. Галерия 17 снимки
  •  Honda S2000. Галерия 17 снимки Honda S2000. Галерия 17 снимки
  •  Honda S2000. Галерия 17 снимки Honda S2000. Галерия 17 снимки
  •  Honda S2000. Галерия 17 снимки Honda S2000. Галерия 17 снимки
  •  Honda S2000. Галерия 17 снимки Honda S2000. Галерия 17 снимки
  •  Honda S2000. Галерия 17 снимки Honda S2000. Галерия 17 снимки
  •  Honda S2000. Галерия 17 снимки Honda S2000. Галерия 17 снимки

03 Jan 2017

Виждате супер наточена Honda S2000 с огромно Voltex крило, нескромна жълта боя, Volk TE37 колела, а под капака компресор Vortech. И може би си казвате „Тази мераклийска колица сигурно е на някой с много мерак и излишен кеш“. Ситуацията обаче далеч не е такава.

Колата е собственост и дело на Тае Мин Чанг, обикновен американец, който си изкарва хляба, като работи в химическо чистене. „Когато S2000 излезе на пазара, бях изумен,“ казва Тае за AP1 модификацията, която се появи през 99. „Посетих дилърството за да разбера колко точно струва - по 800 долара на месец, плюс по още 700 за застраховка“. Пари, които били доста над възможностите на Чанг.

Седем години по-късно обаче, след леко повишение и доста методично спестяване, Тае успява да си купи AP2-ка, при това чисто нова. Колата остава в абсолютно заводски вид в продължение на три години (учудващо, предвид другия автомобил на Чанг: Accord-a с двигател от Prelude и механичен компресор), но лек удар променя намеренията на нейния собственик.

„Щетите бяха малки, наложи се да сменя само броните, но моята S2000 вече не бе перфектна и не можех да го преживея. И така се започна...“ Започна за да стигне до вида, в който я виждате в момента. „Харесвам състезателната визия, но се опитвам да запазя колата си агресивно умерена“. Тае, освен че не е богат, също така не е от хората държащи возилата си в гараж за по няколко месеца. „AP2-ката ми никога не се качва на ремарке, освен когато е счупена. Карам я където и когато мога, дори ходя на пазар с нея“.

Тае все още не разполага с много пари, нещо което все така няма значение. „Не съм някое богаташко синче от супер заможно семейство. Работя по шест дни в седмицата, за да спестявам за това, което харесвам,“ казва той, като завършва с още едно готино изречение: „Мисля си, че когато работиш здраво и си купуваш нещата сам, те означават много повече за теб“. Поставянето на извод от наша страна е излишно.

И след като разгледате прекрасната жълта S2000 на Чанг, може да кликнете върху този пректасно реставриран NSX, за още една порция „супер Honda“.

 

Първородната Godzilla!