Новата Fiesta e най-технологичният малък автомобил в света. Обилна галерия на всички версии


08 Jan 2017

Така твърдят от Ford. Колата наистина е огромна стъпка спрямо досегашния модел, който се продава от 2008 г. насам, след няколко фейслифта. Защо да е най-технологичен? Немците - нищо, че е щатска марка, в Европа Ford се конролира от Кьолн - са снабдили колата с всевъзможни системи за сигурност и помощ на шофьора. Топ изпълненията идват с две камери, три радара и 12 ултразвукови сензора за 360-градусово следене на обстановката около колата, плюс 130 метра напред. Те отговарят за автоматичното аварийно спиране при засичане на пешеходци или коли, автоматичното паркиране и други авто функции.

Интериорът. Вече имаме 8-инчов тъч, който няма нищо общо със стария дисплей, разположен възможно най-далече от водача. SYNC 3 системата е намалила количеството на бутоните в кокпита с 50% и сега таблото изглежда много по-зряло. Музиканта пък идва от B&O, което означава качествен звук. Зряла изглежда изглежда и цялата кола.

Двигателите и вариантите. Ford предлага новата Fiesta с 1-литровия бензинов EcoBoost, с мощности до 140 к.с., като 1,5-литровият TDCi развиващ 120 к.с. Що се отнася до изпълненията, за пръв път моделът излиза в няколко различни версии: топ изпълнение Vignale (бялата кола от галерията), спортно ала ST, което се казва ST-Line (червената), Fiesta Titanium и Fiesta Active, която е нещо като мини кросоувър (ще я познаете).

Чакаме колата да пристигне в България, нещо което вероятно ще стане след средата на годината, за да я покараме и да я сравним пряко с отиващото си поколение. А междувременно може да видите и какво направиха M-Sport с новата Fiesta за WRC - страшно аеро и 380 коня (кликнете на снимката).


 

Сбогом V10!