Skoda Kodiaq Scout, офроуд версията на офроуд Skoda-та. Галерия и инфо


26 Jan 2017

Всъщност, определянето на Kodiaq, като офроудър е прекалено и дори звучи грубо. Вярно е, че колата е способна да лази и през горите, но основното и качество е на пълноценен и доста премислен SUV, реално – що се отнася до цената и това, което предлага - най-добрият на пазара в момента. Факт.

Scout обаче е най-офроудизираната и нова версия на модела, базирана на нивото на оборудване Ambition, но идваща с доста бонуси. Като например Off-Road Assist и допълнителна защита на двигателя и шасито отдолу, парктроник отпред и отзад, както и Driving Mode Select превключвателят, от който се избират режимите Eco, Comfort, Normal, Sport, Individual и Snow. Плюс още работи.

Както може да се предположи, Scout се предлага изключително с двойно задвижване, комбинирано с два бензинови и два дизелови мотора. Базов е 1.4 TSI със 150 к.с., достатъчен за 9,8 до сто и 197 км/ч. По-големият бензинов агрегат е 2.0 TSI със 180 к.с. (8 сек и 207 км/ч), а дизеловите версии разчитат на 2.0 TDI със 150 и 190 к.с., ускоряващи Kodiaq Scout съответно за 9,5 и 8,9 сек до сто и до 197 и 210 км/ч.

Припомняме, че Kodiaq има доста общи части със Seat Ateca, макар че Skoda-та е по-голяма и премислена. Точно къде се намира Kodiaq и Ateca в сегмента, плюс няколко любопитно сравнения на цени и размери, ще намерите като кликнете на тази оранжева Ateca. Приятно четене.

Сбогом V10!