2006 KTM 950 SM, като никой друг. От грозно пате в красавец. Smoked Garage са дяволски добри. Галерия и инфо

  • Галерия с 10 снимки. Галерия с 10 снимки.

11 Feb 2017

Може би не всички от вас се сещат как изглежда оригиналния байк, което е ключов момент в осъзнаването на работата свършена от Smoked Garage. Затова качваме и снимка на същия модел в заводски вид, накрая на галерията, за да бъде ясно... Индонезийското ателие базирано на о-в Бали (място, което на дали свързвате първосигнално с правенето на мотори) се е справило брилянтно. И в частност, Нико Ейгерт, завеждащият гаража.

„Първоначално, когато Доминик [собственикът] ни докара KTM-a, се стъисахме,“ казва Нико, „защото беше адски грозен. Казахме си ‘добре, като за начало нека продадем този боклук и да вземем едно BMW R nineT’. После обаче го подкарахме и осъзнахме колко бърз е този мотор. А когато съблякохме и махнахме всички ендуро части, се оказа и изненадващо приятен. Отвън бе грозен, но отвътре с красиви форми“.

SG избират класически дизайн. Скицират и две седмици по-късно вече разполагат с рендърите, запретват ръкави и започват да действат. Правят нови странични панели, калници и резервоар. „Най-сложната част бе резервоарът, от една страна заради много кабели под стоковия съд и от друга, заради това че трябваше да е достатъчно голям за жадния V-туин“. Резултатът е страхотен, новият елемент изглежда супер, а и дори побира повече бензин.

Smoked Garage пускат мотора по-ниско, като приплъзват коловете през тройниците, което налага и монтаж на къстъм повдигачи за кормилото. „Това бе най-простият начин да спуснем мотора, но не и най-елегантният,“ казва Нико. „След няколко часа в работилницата и няколко кутии Marlboro, решихме да изработим нова основа за километража. Пасна все едно си е била там. Захваната е за излишно стърчащите колове и така байкът е наистина завършен.“

Самият уред идва от Motogadget, както и ръкохватките, мигачите, огледалата и системата за безключово палене. LED фарът пък е свален от Hrley-Davidson, а заводските 17-инчови колела са подменени с 18-ки, обвити в по-тънки от оригиналните гуми Dunlop, което прави моторетката още по-класическа. Крайният резултат? Виждате го на снимките, байк-мечта.

Което ни подсети за супер приятния проект на родното ателие ToshiMoto Garage, което съблече Suzuki DR BIG и го превърна в Scrambler. Кликнете на снимката за историята и галерията на този як мотор.

 

Първородната Godzilla!