В тази Toyota Corolla работи 2,7-литров мотор с 1000 коня, а предаването е задно. Хотхеч и половина. Галерия и инфо
„Corolla е култово име в дрифта и се радваме, че го връщаме обратно в играта,“ казват от отбора на Rockstar Energy и Nexen Tire. Култово име в дрифта за поколенията от 80-те, по-новите хора след 90-та вероятно не са много запознати с легендарната АЕ86, а за тях Corolla не значи много повече от практичен и надежден хечбек. Е, тази кола обаче връща Toyota Corolla в дрифта – по-специално във Formula D – и го прави подобаващо.
„Преработена“ е семпла думичка за обобщаване на всичките промени. Предаването е преместено отзад, а моторът е 2,7-литровия Toyota 1AR-FE, който работи в задокенаския Highlander, както и в Lexus RX. Там обаче е с под 200 коня, а в Coroll-ката е оборудван с турбина Borg Warner, нови инжектори, глави и още приятни работи за 1000 к.с. и 1150 Нм. Хиляда сто и петдесет нютона в Toyota Corolla. Защо не?
С този въртящ момент скоростите са почти излишни, но TRD все пак са наместили 4-степенна кутия Gforce. Панелите по колата са от карбон, амортисьорите са RS-R, а джантите от Motegi Racing. Кой и кога ще кара? Шампионът от 2015-та Фредедик Асабо, а първият кръг от сезон 2017 на Formula Drift ще се проведе на 31 март – 1 април в Лонг Бийч, Калифорния.
И понеже споменахме AE86, след като разгледате шестте кадъра на мега Corolla-та, ви предлагаме да кикнете на тази бяла стара Toyota. Има защо.