Merc-AMG GLC 63 S изглежда много яко, генерира 510 к.с. и ще предизвика появата на BMW X3 M. Галерия и инфо


05 Apr 2017

Скоро не ни е харесвал така Benz, като... изключим задницата. Не знаем защо, но няколко модела от актуалната гама на немците демонстрират ужасно китайски задници. Сякаш старшите дизайнери са работили усилено до C-колоните, а оттам нататък колите са се довършвали от стажанти. Имаме предвид най-вече стоповете на въпросния GLC и, о леле майко, задницата на E-Class комби. Отдавна не бяхме виждали такава липса на въображение при оформление на край на кола.

Но, в случая гледаме към Merc-AMG GLC 63 S и колата изглежда страхотно. Като изключим стоповете. Този автомобил е първият средноразмерен SUV с мощен битурбо V8, отбелязват от Mercedes, предната му решетка прилича на тази при R и S модификациите на Merc-AMG GT, а появата му вероятно ще накара BMW да разработи X3 M. Последното зависи най-вече от това, как ще се представи GLC 63 на пазара, но не се съмняваме в успеха на автомобила.

Под предния капак работи 4-литровият битуррбо V8 на AMG, който вече по традиция се предлага в две изпълнения – базово с едва 476 к.с. и 650 Нм за Merc-AMG GLC 63 и върхово с 510 к.с. и 700 за версията S. По-мощната кола може да се качи и на 21-инчови ковани джанти с размери 265/40 R 21 и 295/35 R 21, а ако решите, че искате малко по-скъпо и непрактично изпълнение на същия автомобил, може да си го вземете и във версия Coupe (от 10-а снимка нататък).

Стабилният въртящ момент се предава на четирите колела през 4MATIC+ система, скоростната кутия е 9-степенна, а на задната ос има и диференциал с ограничено приплъзване. Всички GLC 63 са ограничени на 250 км/ч, макар че вероятно може да помолите с евро за отключване, а ускорението от 0-100 км/ч на по-мощната S-ка става за 3,8 секунди, докато базовата закъснява с 0,2 сек.

Ако обаче не държите толкова на по-високата позиция на седене и ви се дава някой друг лев отгоре, може да заложите на също практичното комби Merc-AMG E 63 S. При него този мотор е още по-развързан, генерира 612 к.с. и ускорява грозната задница на колата от 0-100 км/ч за 3,5 секунди. Кикнете на най-мощната E-Class правен някога за пълната галерия и информация.

Сбогом V10!