Specialized Turbo Kenevo FSR брутално ефективен байк със заден амортисьор Öhlins и електромотор

  • Галерия с 13 снимки. Галерия с 13 снимки.

07 Sep 2017

Ход 180 мм отпред благодарение на виката RockShox Lyrik отпред и също 180 мм отзад, благодарение на геометрията на изработената от ‘M5 Premium Aluminium’ рамка с амортисьор Öhlins TTX22M отзад. Specialized Turbo Kenevo FSR разполага с повече от достатъчни попивни способности и с вграден електромотор. Последният е еволюция на предходната разработка на марката и предлага 15% повече тяга отпреди.

Не виждате батерия? Одебелената „хипотенуза“ издава нейното присъствие, но реално пакетът е доста приятно сместен, а 504-ватовият елемент може да се демонтира за да се зарежда отделно от байка или пък за да се сложи свежа батерия на негово място.

От Specialized казват, че тяхната ‘Turbo’ технология e единствената на пазара, която дава моментална помощ при въртене, още в първия миг в който настъпите педала. Степента на тази помощ пък може да се регулира от семплата ‘Trail Remote’ командата разположена при лявата ръкохватка. Байкът разполага също с Bluetooth, позволяващ управление на системата чрез приложението ‘Mission Control’ (видеото долу, което се отнася за друг модел, но приложението е същото).

Колелото е с 27,5-инчови шини Roval, ръчна изработка, обути в гуми Butcher 27.5 X 2.8", а по велосипеда ще познаете и компоненти Sram. Обтегачът е от GX серията, зъбчатките отзад са 11 на брой, а спирачките са Sram Code R с 200-милиметрови ротори в двата края и 4-бутален апарат отпред. Цената на цялото това удоволствие? Малко над 6 хиляди евро.

Лукс от Китай!