Този Mercedes-AMG GT е загубил 300 кг, но пък е по-мощен: 850 к.с. и 1000 Нм
Което означава, че вероятно е и доста бърз. От IMSA GmbH не казват колко точно, но споменават част от модификациите. Очевидно колата е „раздута“, като всички допълнителни панели са изработени от карбон, за да покрият и предните 305-милиметрови гуми. Отзад валяците са 315-ки, а диетата е свалила около 300 кг от масата на серийния Mecedes-AMG GT S.
Немският тунер са надули и мотора: 4-литровият битурбо V8 е подсилен до 850 к.с., а нютон-метрите са качени до 1000. Това е повече и от „творчеството“ на RENNtech по темата AMG GT, тази кола тук долу (кликнете на нея за галерията).
Най-технологичният модел на марката?