BMW C 400 X е първият истински скутер на баварците, носи LED фара и дигиталното табло на новите GS-ки
Първият истински, защото досега най-малкият мотор на BMW Motorrad бе 650-кубиков (C 650 GT например също е истински, но е макси скутер), а немците имаха нужда и от малка, градска машина, за да задържат високите си продажби. Моторетката е 350-кубикова, мощна е 34 коня и идва с неща, които сме свикнали да виждаме при големите им мотори.
Като например 6,5-ичовият дисплей (опция) дебютирал с обновяването на BMW R 1200 GS, след което се появи и с чисто новите F 750 GS и F 850 GS (кликнете на снимката долу за тях). Уредът е готин и обединява класическите показания на мотора с менютата за музиката, телефона и навигацията. Управлява се с удобната шайба при лявата ръкохватка, която е нещо като iDrive за мотори. Фарът пък е LED и много прилича на този при новите GS-ки, а за сигурността се грижат серийните ABS и ASC система за контрол на стабилността.