Auto Fabrica направиха три невероятни прототипа. Байковете са базирани на Yamaha XSR900 и XS750 от 76-та


23 Apr 2018

„Той е проектиран да бъде радикален и унищожителен,“ казват от лондонското ателие Auto Fabrica, за първият от трите нови проекта. Два базирани на новата Yamaha XSR900 и един на XS750 от 76-та.

Но обратно на „унищожителния“ мотор, който в галерията ще познаете по четното „яйце“. При него най-сериозната модификация е направена по окачването. Öhlins скъсяват своята FGRT вилка с 50 мм, а Auto Fabrica изработват специални тройници за нея. Отзад пък работи специално изработен шок Öhlins STX45, като управлението е допълнително подобрено с поставянето на карбонови колела. Те са обути в Pirelli Diablo Supercorsa V2 гуми, като спирачките също са ъпгрейднати с 330-милиметрови дискове PFM и плаващи апарати Brembo.

Що се отнася до двигателят, 847-кубиковата „тройка“ генерира заводски 115 коня, които са повече от достатъчни за задвижване на олекотения байк (стоковият XSR900 тежи около 200 кг). AF обаче са поставили K&N филтри, както и изработена от нулата 3-в-3 изпускателна система от неръждаема стомана. Последната, вероятно ще се съгласите, изглежда феноменално.

Прототип номер 2 е не по-малко забележителен, като акцентът при него са пистовите способности. Основна забележителност на екстериора: ламелният стоп. Друга важна характеристика на този проект е, че байкът ще може да се поръчва от клиенти, а списъкът с възможните опции и модификации е на практика отворен.

Третият прототип е разработка, „която започна след, като приключихме с първите два,“ казват от Auto Fabrica. „Той е по-инструментален и еволюция на идеи от първите два мотора“. Реално P3 е най-изчистен и класически от триото, базиран на XS750 от 70-те. При него „яйцето“ е осезаемо по-малко и, за разлика от другите мотори, не продължава назад. Резервоарът, основата на седалката и опашката обаче са елегантно свързани в монокок.

Разгледайте галерията с трите мотора, след което гледайте и приятното видео.

Фенове сме! A вие?