Не можете да си позволите струващото 125 хил. евро BMW 850i? Ето ви осем достъпни алтернативи
Разгледайте галерията и изберете своя фаворит!
2012 Mercedes-Benz CL65 AMG: Какво ще кажете за V12? 7-годишен CL65 може да се намери срещу суми от порядъка на между 75 и 80 хиляди евро. Не е малко, но - хей - това са дузина цилиндри!
Aston Martin DB9: Едно по-екзотично предложение. Мощността е по-ниска от тази на бавареца, но тук отново говорим за V12, а ако имате късмет може да намерите и екземпляр с ръчка. Цената може да падне и двойно спрямо 840d.
Ferrari 612 Scaglietti: Още по-екзотично и все така по темата V12. Това Ferrari също имаше вариант с механични скорости, но колекционерите започнаха да го изкупуват и цената се утрои. Така че изберете автомат и ще го имате за под 80 хил. евро
Bentley Continental GT: Класика в жанра. Ще го намерите с 6-литров W12 или по-новия и изпипан 4-литров V8. Няма да е толкова бърз, колкото BMW-то, но вероятно ще предлага не по-лош лукс и комфорт.
Jaguar XKR-S: Двата турбокомпресора на новото Серия 8 го правят изключително мощно, но не колкото Jaguar XKR-S. Британският 5-литров компресорен V8 има 550 к.с., а е и един от най-достъпните екземпляри в този списък - с цени около 55 хил. евро.
Maserati Gran Turismo: Мощността е най-ниската в списъка, но италианската екзотичност на Maserati не може да се сравни с нищо друго. Потърсете Gran Turismo MC от 2015 - с 4,7-литров V8 с 460 к.с. - под 70 хил. евро, а има и по-достъпни модификации.
Porsche 911 Turbo (991.1): Боксерният шестак на Porsche в някои аспекти изостава от осмака на BMW, но мълниеносната трансмисия PDK компенсира и сваля спринта до 100 км/ч под три секунди. Освен това разнообразието от Turbo-та на пазара е огромно.
BMW 850i: Нямате пари за новата Серия 8? Ами защо не вземете старата? Очевидно не е така бърза, но пък 850i е буквално 5-литров модел, при това с V12, макар и със скромните 300 коня. Добре запазени екземпляри има и за под 20 хил. евро.
26 Jun 2018
Не е задължително да се разделите с къщата, яхтата и цялата банкова сметка, за да си купите луксозно GT купе. BMW наскоро оповести цените за чисто новата си Серия 8 - дизеловият 840d стартира от 100 хил. евро, за бензиновия 850i ще трябва да се бръкнете с минимум 125 700 евро. Какво предлагат двете версии? Бензиновият вариант има 530 к.с. между 5500 и 6000 об/мин, както и 750 Нм в диапазона 1800-4600 об/мин. Ускорението от 0 до 100 км/ч става за 3,7 секунди, а максималната скорост е ограничена на 250 км/ч. Дизеловият 840d xDrive (да, и двата варианта са с двойно предаване) се задвижва от 3-литров 6-цилиндров редови мотор с 320 к.с. и 680 Нм, като нютоните са налични още от 1750 об/мин. Дизеловата „осмица“ вдига сто за 4,9 секунди и харчи (по официални данни) средно 6,2 л/100 км. В съчетание с 8-степенна трансмисия и последните достижения на BMW в областта на техниката, това звучи много примамливо, стига да имате споменатите суми. В случай, че ги нямате, но все още искате да карате голямо луксозно купе, ето няколко по-достъпни алтернативи…
Разгледайте галерията и споделете своя фаворит!