Specialized показа новото Turbo Levo със 700 Втч


06 Oct 2018

Specialized преработи е-колелото си Turbo Levo и го показва не на завършилото наскоро голямо вело изложение Interbike 2018, а на автосалона в Париж. Доста приятна изненада, ако купищата лъскави коли от бъдещето са ви омръзнали и искате лъскаво колело от бъдещето. Промените спрямо предходното поколение на модела не са малко. Моторът вече е Brose, които безспорно са сред големите имена в сегмента, но не толкова големи, колкото Bosch, Yamaha или Shimano. Въпросният мотор също е ново поколение, като в Brose са успели да свалят 11% от масата му до точно 3,0 килограма. Не е зле като имате предвид, че въртящият му момент от 90 Нм е приблизително колкото на Dacia Sandero. Една от разликите на този мотор в сравнение с решенията при конкурентите е използването на ремъци вместо вериги, което го прави по-тих. Промени има и при батерията и начина ѝ на захващане към рамката. Клетките на батерията са същият брой, но вече се използва тип 21700 (подобен на този при Tesla), така че капацитетът е увеличен с 40%.

Повечето е-колела имат около 350-500 Втч, а тук говорим за 700, което обещава по-стръмни наклони за изкачване и по-дълги преходи.

Turbo Levo се предлага в разнообразни варианти. Всичките са 29-ки, но базовият е с алуминиева рамка, 500 Втч, окачване RockShox и хидравлични спирачки SRAM Level.

Turbo Levo Comp запазва същата рамка и батерия, но има по-добри спирачки и окачване, както и телескопично колче на седалката. Turbo Levo Family заменя рамката с карбонова и добавя голямата батерия със 700 Втч. Върховият модел е Turbo Levo S-Works, който използва окачване Fox Float Factory, хидравлични спирачки SRAM Code RSC и цена, близка до тази на споменатото Sandero...

 

Фенове сме! A вие?